kakemonster7 Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Hvilken julesang får deg i skikkelig julestemning? Chris Rea - Driving home for christmas er vel den jeg liker best tror jeg... men det finnes jo veldig mange fine da.... Lenke til kommentar
Seether Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Little Drummer Boy- Jars of Clay ! den ultimate julesangen for meg Den du nevnte e litt for "reklamete" for meg..sorry Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 16. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2005 Ja... Den reklamen har ødelagt sangen litt.... Men den er fortsatt den jeg liksom får litt jule-gåse-hud av å høre Bør jo egentlig også nevne Band Aid (Bono & Adam Clayton) - Do They Know It's Christmas Den syns jeg er utrolig fin Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 John Lennon - Happy Xmas (War Is Over) Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 (endret) Pogues - Fairytale Of New York Ellers: Jussi Björling - O helga natt Terje Nilsen - Hjem te jul! Travellin' Strawberries - De kjære minner EDIT: La til noen. Endret 20. desember 2005 av jaujau Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Får en viss julestemning av Jordy - C'est noel Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Mary, did you know - helst duett mann/kvinne med korring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå