Angel Dust Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 (endret) Jeg skal forklare så kort som mulig. Da jeg kjøpte ny pc, dro jeg min 160gb over fra gammel til ny pc. Denne kunne ikke leses i den nye pc'n av en eller annen grunn. Jeg hadde en god jobb med å hente ut data fra den, men fikk det til, og fikk formatert den for å kunne ha et filsystem slik at jeg fikk brukt den. Dette er 6 mnd siden. For en uke siden formaterte jeg min Raptor, som XP ligger på. Når jeg da kommer inn i XP skjer det samme med den Samsung'en igjen! Den kan ikke åpnes, fordi den ikke er formatert og har et ugyldig filsystem. Igjen måtte jeg jobbe for å hente ut data, for så å formatere hele skiten. Hva kan dette være? Jeg har lastet ned demo på Acronis Disk Director. Når jeg starter opp det programmet får jeg melding om at det er feil på en del sektorer på Samsung disken. Når jeg kommer i programmet også, står det at denne disken inneholder tre partisjoner, 1 på 512 bytes og to på ikke mindre enn 931GB... Er denne disken ødelagt? For jeg kan jo bruke den nå, men det aner meg jo at det vil skje noe bøff når jeg en gang reinstallerer XP eller oppgraderer HW. På forhånd takk for tips. Endret 16. desember 2005 av Angel Dust Lenke til kommentar
Angel Dust Skrevet 17. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2005 Ingen som har peiling, eller har jeg forklart med dårlig? Lenke til kommentar
CrazyD Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 http://product.samsung.com/cgi-bin/nabc/te...c_hdd_hutil.jsp Prøv dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå