huf Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Jeg har et chieftec medium tower, med vifte plass i døra. Jeg hadde tenkt å kjøpe meg ei vifte med LED i fra microplex, men jeg vet ikke hvilken jeg skal velge, hvem av dem lyser best?(jeg vil ha den med sterkest lys). Valget står mellom:Antec vifte Blå, Antec vifte med Blå ,grønn,og rød eller Crystal blue. Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Trilight (den med fler lys) syns jeg er fetest. Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Eller så har du Lazer LED, de lyser meget bra. Edit: sorry leste feil! Trudde du mente at du skulle ha en helt vanlig LED jeg :smile: Så glem det jeg sa. [ Denne Melding var redigert av: zn00ker på 2002-09-04 21:37 ] Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 OBS! 30dB er MYE Lenke til kommentar
huf Skrevet 5. september 2002 Forfatter Del Skrevet 5. september 2002 Lyser den med trilight bra/sterkt da? Lenke til kommentar
kjeholth Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 akkurat kjøpt en trilight. den lyser ikke spes sterkt i et rom med lys på. bare såvidt testa den i mørket. lyste ganske bra. er på jobb enda, så jeg har ikke fått montert den inn i pcn og sett hvordan den funker der i mørket Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Har du lest testen på førstesiden til OK.no? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå