Gå til innhold

Hva koster det å bytte RAm og skjermkort på bærbar

Jørnan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjermkortet i bærbare er som oftest integrert i hovedkortet, sammen med lydkort, nettverkskort mm så det blir nok dyrt ;)

Å sette inn litt RAM koster bare det RAMen koster og så setter du den inn selv! Det er ikke så vansklig, dette er selvfølgelig bare dersom den har flere slots for RAM da!

Lenke til kommentar

Skjermkort kan du bare glemme, og hovedkort er såpass dyrt at det ikke lønner seg.

Når det gjelder ram så koster det fra noen hundrelapper og oppover. Det er enkelt å sette det inn. Du burde heller gjøre det sjøl hvis du vil spare penger. Å betale noen for å gjøre noe du kan gjøre på et par minutter er egentlig tåpelig.

Hva slags pc har du?

Lenke til kommentar
Skjermkort kan du bare glemme, og hovedkort er såpass dyrt at det ikke lønner seg.

Når det gjelder ram så koster det fra noen hundrelapper og oppover. Det er enkelt å sette det inn. Du burde heller gjøre det sjøl hvis du vil spare penger. Å betale noen for å gjøre noe du kan gjøre på et par minutter er egentlig tåpelig.

Hva slags pc har du?

5302772[/snapback]

Ikke 100% sant ang. skjermkort, mange nye maskiner med skjermkort som 6800 Ultra (Go) og Go7800 GTX kan skifte skjermkort.

Lenke til kommentar

Hva slags pc har du?

5302772[/snapback]

Ikke 100% sant ang. skjermkort, mange nye maskiner med skjermkort som 6800 Ultra (Go) og Go7800 GTX kan skifte skjermkort.

5302813[/snapback]

Fortell meg noe jeg allerede ikke vet da. Gammelt nytt for meg. Men siden han ikke nevnte hva slags pc han har så tror jeg nok at jeg har rett når jeg sier at han ikke kan bytte skjermkort på sin pc. Har han Dell i9300/M170 så tar jeg tilbake det jeg sa, men sånn det ser ut så har jeg rett.

Lenke til kommentar

Hva slags pc har du?

5302772[/snapback]

5302813[/snapback]

Da ville vel trådstarter ikke trengt nytt skjermkort?

Endret av TheDarkListener
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...