Jørnan Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Har en bærbar nå som kunne trenge en oppgradering. Hva koster det å sette inn 512/1024/2048 MB RAM og 128/256 MB skjermkort i en bærbar? Vet ikke om noen spesieller type skjermkort eller noe slikt, men sånn generellt Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Skjermkortet i bærbare er som oftest integrert i hovedkortet, sammen med lydkort, nettverkskort mm så det blir nok dyrt Å sette inn litt RAM koster bare det RAMen koster og så setter du den inn selv! Det er ikke så vansklig, dette er selvfølgelig bare dersom den har flere slots for RAM da! Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 16. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2005 Men pris? Jeg vet ikke helt om jeg tør å sette de inn i PCen, har aldri gjort det på bærbar før, ev. hva koster det å få en "proff" til å gjøre det? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Skjermkort kan du bare glemme, og hovedkort er såpass dyrt at det ikke lønner seg. Når det gjelder ram så koster det fra noen hundrelapper og oppover. Det er enkelt å sette det inn. Du burde heller gjøre det sjøl hvis du vil spare penger. Å betale noen for å gjøre noe du kan gjøre på et par minutter er egentlig tåpelig. Hva slags pc har du? Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Skjermkort kan du bare glemme, og hovedkort er såpass dyrt at det ikke lønner seg. Når det gjelder ram så koster det fra noen hundrelapper og oppover. Det er enkelt å sette det inn. Du burde heller gjøre det sjøl hvis du vil spare penger. Å betale noen for å gjøre noe du kan gjøre på et par minutter er egentlig tåpelig. Hva slags pc har du? 5302772[/snapback] Ikke 100% sant ang. skjermkort, mange nye maskiner med skjermkort som 6800 Ultra (Go) og Go7800 GTX kan skifte skjermkort. Lenke til kommentar
kvase Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 (endret) http://computers.ebay.com/ http://computers.ebay.com/laptop-parts-Acc...s_W0QQcatZ31530 Endret 16. desember 2005 av kvase Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Skjermkort kan du bare glemme, og hovedkort er såpass dyrt at det ikke lønner seg. Når det gjelder ram så koster det fra noen hundrelapper og oppover. Det er enkelt å sette det inn. Du burde heller gjøre det sjøl hvis du vil spare penger. Å betale noen for å gjøre noe du kan gjøre på et par minutter er egentlig tåpelig. Hva slags pc har du? 5302772[/snapback] Ikke 100% sant ang. skjermkort, mange nye maskiner med skjermkort som 6800 Ultra (Go) og Go7800 GTX kan skifte skjermkort. 5302813[/snapback] Fortell meg noe jeg allerede ikke vet da. Gammelt nytt for meg. Men siden han ikke nevnte hva slags pc han har så tror jeg nok at jeg har rett når jeg sier at han ikke kan bytte skjermkort på sin pc. Har han Dell i9300/M170 så tar jeg tilbake det jeg sa, men sånn det ser ut så har jeg rett. Lenke til kommentar
murdoc Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 å skifte ram er som regel bare og skru opp en liten luke under... enklere enn og montere en lysbryter, eller lappe et sykkeldekk Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 17. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2005 Har en Fujitsu Siemens Amilo D7830 Så på prisguiden på hardware.noat det var plass til 2 RAM brikker eller noe sånt. Betyr det at jeg kan ha maks 2 x 256 MB eller finnes det 512 MB RAM bikker også? Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 (endret) Skjermkort kan du bare glemme, og hovedkort er såpass dyrt at det ikke lønner seg. Når det gjelder ram så koster det fra noen hundrelapper og oppover. Det er enkelt å sette det inn. Du burde heller gjøre det sjøl hvis du vil spare penger. Å betale noen for å gjøre noe du kan gjøre på et par minutter er egentlig tåpelig. Hva slags pc har du? 5302772[/snapback] Ikke 100% sant ang. skjermkort, mange nye maskiner med skjermkort som 6800 Ultra (Go) og Go7800 GTX kan skifte skjermkort. 5302813[/snapback] Da ville vel trådstarter ikke trengt nytt skjermkort? Endret 17. desember 2005 av TheDarkListener Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 17. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2005 Hørte i en butikk. SKulle ha litt over 600 kroner for 512 MB RAM. Billig eller dyrt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå