Hansy Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 (endret) Heisann! Sitter her å ser på nye hodetelefoner som jeg skal kjøpe,men så blir jeg aldri klar for hva jeg skal kjøpe.. For det første så skal de ligge rundt 600-700,-,de skal være veldig komfortable over lengre tids bruk,meget god lyd og sykt god bass! Har lest mange kommentarer på de fleste og blir aldri klok nok. Har heller egentlig ikke peiling på dette.. Hjelp meg! MVH Hansy Endret 16. desember 2005 av Hansy Lenke til kommentar
aleks tho Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Zalman headsettet er ganske bra. Jeg har det selv og har aldri fått vondt i øra, eller åppå huet når jeg har hatt det på over lengere tid. Det koster ikke fullt 700.- men det er et helt tipp topp headsett. I tillegg er det suround, så du må ha 5.1 lydkort eller bedre. Jeg er meget fornøy med det i hvertdall. MVH Aleks Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 16. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2005 Så bra ut det der,men meningen er å koble det gjennom pc-høytalerne mine,men testa noen gamle øretelefoner rett i lydkortet,lyden ble bedre men lavere enn når jeg tok det i høytalerne..dessverre. Så jeg vet ikke om jeg er så sugen på å koble et inn i lydkortet pga. lav lyd.. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Zalman hodetelefonen har jeg hørt, og den er ikke mye bra. Kanskje litt morsom i FPS spill, men til musikk og film holder den ikke mål. Beyerdynamic DT231 er den beste hodetelefonen til under tusenlappen jeg har hørt. Hpx.no har den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå