Dragon Hunter Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Har en del PSP-spill nå, men jeg tviler på at de presser PSP-en til det optimale, noen som vet om noen ekssterende, eller kommende spill som virkelig presser PSP-en hardt grafikkmessig? Misforstå meg ikke, jeg mener at de spillene jeg har (GTA: LCS, Burnout: Legends, Ridge Racer, og NFS: MW) er flotte. Lenke til kommentar
Plopix Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Eg er litt bekymra når eg leser at folk merker form av 'hakking' i GTA: LCS, då tenker eg; 'er dette det psp'n kan maksimalt handtere?' Som eg skreiv her. "Er ikkje CPU/Bus på psp 222/111 Mhz som standard? 222/111 266/133 333/166" Eg trur psp spela og med oppdatert firmware versjon i framtida vil gå bedre med CPU/Bus på 333/166 Mhz! Men kunne diverre ikkje svare deg konkret på spørsmålet ditt, berre litt tankespinn Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 De klarer nok å presse mer ut av PSP'n senere. Det tar tid før de klarer å optimalisere alt 100%. Bare se på PS2 for eksempel. Sammenlign de første spillene som kom ut til den, med de siste. Grafikken er veldig forskjellig. Så med tiden så finner de nok ut av måter å presse den lille konsollen på sånn at spill ser bedre ut, og at maskinen "takler" mer. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 17. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2005 Eg er litt bekymra når eg leser at folk merker form av 'hakking' i GTA: LCS, då tenker eg; 'er dette det psp'n kan maksimalt handtere?' Som eg skreiv her. "Er ikkje CPU/Bus på psp 222/111 Mhz som standard? 222/111 266/133 333/166" Eg trur psp spela og med oppdatert firmware versjon i framtida vil gå bedre med CPU/Bus på 333/166 Mhz! Men kunne diverre ikkje svare deg konkret på spørsmålet ditt, berre litt tankespinn 5302798[/snapback] Har aldri opplevd hakking i LCS. Eneste bug-en jeg har opplevd var da det tok litt lang tid før teksturene ble renderert på en bygning en gang. Lenke til kommentar
Marek Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 (endret) En av grunnene til at de ikke kjører systemet med høyeste klokkehastigheter er at dette trekker mye mer på levetiden til batteriet. Å skru opp klokkehastigheten hadde nok vært kjekt under for eksempel eksplosjoner i MGA. Her kan man tydelig se at tempoet går ned. I flere av homebrew emulatorene kan man sette opp klokkehastigheten etter ønske for å få bedre ytelse. Endret 18. desember 2005 av Marek Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå