sondre123 Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 (endret) Hva skal maskinen brukes til? -Jo jeg skal bruke den til spilling, mest cs Prisantydning? -5000kr Fortrinnsvis AMD eller Intel-basert? -AMD Er det deler du vet du ikke trenger? F.eks. skjerm, tastatur etc -Jeg trenger ikke mus, tastatur, musematte, skjerm, kabinett, hdd, ram eller strømforysning(?!?!) Det jeg skal kjøpe nytt -skjermkort -hovedkort -cpu(amd) Det jeg vet jeg skal ha -Jeg skal ha et skjermkort i 6800 serien [asus, gainward, XFX] (men hvilket er best?) -Jeg skal ha AMD 3700+ Dette er jeg usikker på. -hvilket hovedkort jeg bør ta -Trenger jeg kjøpe ny strømforsyning? den jeg har nå er på 230V, jeg vet ikke hvor mange watt den er på på forhånd takk Endret 16. desember 2005 av sondre123 Lenke til kommentar
ToppDogg Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 5000,- kan vell bli litt lite og bruke, bare CPU koster jo nesten 2000 åleine... Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 5000,- kan vell bli litt lite og bruke, bare CPU koster jo nesten 2000 åleine... 5302593[/snapback] 5k kan han bruke til å oppgradere de delene han trenger da, men hvilke type ram er det du har tenkt å bruke videre? du bør kanskje og få en ny psu ja, så jeg satt i en i handlevognen. Connect3d X800GTO kortet vil gi deg mye for pengene, og vil med litt modifikasjon gi deg et fullverdig x850xt pe kort som koster 2.5k per idag. Har du hdd fra før av eller har du tenkt å anskaffe deg et nytt? ser nemlig ikke at du nevner det noen plasser Lenke til kommentar
quakie Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Du bør ihvertfall ha bedre strømforsyning, minst 350 w.. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Kan det være aktuellt å kjøpe en Opteron og overklokke den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå