Aldrack Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Hei, Jeg har en Q-tec PSU som fulgte med Q-tec kabinettet. Problemet nå er etter mitt syn en voldsom varmeutvikling. Hadde spilt Warcraft i en liten time da pc'en varsler om cpu varme på 67 grader. Slår av, ser at cpu viften er full i støv og tørker av denne. Varmeutviklingen ser imidlertid ut til å komme fra PSU'en. Den var så varm at jeg nesten ikke kunne holde den. Åpnet også denne for å se inni. Ved flere steder finnes en merkelig hvit substans (se bilder). Kan dette være signaler på at hele PSU'en er ødelagt? Mvh, Mads http://img253.imageshack.us/my.php?image=dscn12034mf.jpg Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Qtec er noe billig herk i grunn. Skift den ut før den knerker resten av systemet ditt. Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 16. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2005 Jeg har ingen anelse hva jeg kan skifte den ut med, og om det er nødvendig. Har du kanskje forslag til hvilken PSU jeg kan kjøpe? Kabinettet er et "Q-Tec Midi tower ATX 6021CMD". Det er vel ikke alt som passer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå