stclem Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Har den siste tiden vært plaget av lite plass på C: selv om jeg egentlig skulle hatt nok. Har derfor oppdaget at det er en mappe under WINDOWS mappen som heter CSC. Denne mappen inneholder 8 andre mapper som heter d1, d2, d3, d4, d5, d6, d7, d8. Samt tre filer 00000001, 00000002, 00000003. Inne i hver av de 8 mappene er det filer med lignende navn, ca 600-700 stykk. CSC mappa er tilsammen 19,6 GB. Jeg prøvde først å slette hele mappa, men fikk beskjed om at det var en systemfil, og at de var i bruk. Startet maskinen i sikkerhetsmodus, og fikk da slettet mappen, men når jeg startet opp maskinen igjen på vanlig måte og så begynte å bruke den igjen, så var de filene der igjen. Noen som vet hva dette er for noe, og hvordan jeg kan bli kvitt dem uten å måtte formatere maskina. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Høres ut som du bruker Client Side Caching. http://support.microsoft.com/default.aspx?...kb;en-us;318803 Lenke til kommentar
stclem Skrevet 16. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2005 Skjønner ikke hvordan jeg skal få det bort.... Lenke til kommentar
Bootsy Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Sjekk om du har skrudd på offline files. Gjøres i windows explorer under tools->folder options->offline files. Prøv å skru av 'enable offline files' hvis den er på. Lenke til kommentar
stclem Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2005 Takker, var akkurat som du sa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå