visualuproar Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Hello! Jeg skal flytte til surfers paradise i Australia til januar og trenger å finne noen bra webshoper ala komplett der nede. Noen som kan hjelpe meg med å finne, siden det kanksje finnes andre der ute som ikke har noe bedre å gjøre en fredagskveld ? Har vært inne på www.google.com.au og leita men finner ikke noe stort:( hjelp? Lenke til kommentar
gozzer Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Hva med å vente med og finne et handlemekka, til du faktisk kommer dit ned? Jeg regner med at du klarer deg en ukes tid uten tilgang på nye datadeler etter ankomst. For å svare på spørsmålet ditt, så vet jeg ikke om noen nettbutikker som holder til i Australia. Lenke til kommentar
etjazz Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 (endret) gamedude og the disc shop er vel de billigste i området(de ligger ved ikea, ca 30 minutter kjøring fra surfers - det går tog også). ville ikke handelt på nett hos noen av dem, men om du stiller i butikken er prisene omtrent det samme som billige netbutikker i norge. Umart er en annen, og jeg tror de har åpnet en butikk i surfers. umart er litt dyrere, men de har fantastisk mye bedre service! om du kjører til brisbane, passerer du computer alliance. de har også relativt billig stasj der, og servicen er veldig bra de fleste butikkene der borte tar ca 3-4% ekstra om du betaler med kredittkort. lykke til, husk flytevest første gang du surfer i bølger som er mer enn 3m... har selv forlatt australia etter 3 år med studier, men bilen min står der fremdeles... om du vil kjøpe en digg og billig bil, så send en pm linker: www.gamedude.com.au www.thediscshop.com.au www.umart.com.au www.computeralliance.com.au Endret 18. desember 2005 av etjazz Lenke til kommentar
visualuproar Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2005 (endret) gamedude og the disc shop er vel de billigste i området(de ligger ved ikea, ca 30 minutter kjøring fra surfers - det går tog også). ville ikke handelt på nett hos noen av dem, men om du stiller i butikken er prisene omtrent det samme som billige netbutikker i norge. Umart er en annen, og jeg tror de har åpnet en butikk i surfers. umart er litt dyrere, men de har fantastisk mye bedre service!om du kjører til brisbane, passerer du computer alliance. de har også relativt billig stasj der, og servicen er veldig bra de fleste butikkene der borte tar ca 3-4% ekstra om du betaler med kredittkort. lykke til, husk flytevest første gang du surfer i bølger som er mer enn 3m... har selv forlatt australia etter 3 år med studier, men bilen min står der fremdeles... om du vil kjøpe en digg og billig bil, så send en pm linker: www.gamedude.com.au www.thediscshop.com.au www.umart.com.au www.computeralliance.com.au 5306871[/snapback] Kjempesaker:) Takk skal du ha. Hvor i surfers bodde du da? Og en ting til jeg lurer på..Åssen er internettforbindelsene der nede? Har ikke helt tatt stilling til det med bil ennå. Anbefaler du det? Venstrekjøring og greier? Gikk du på griffith? PS: Jeg har også en del saker å bli kvitt så hvis noen er interessert i et bra pc kjøp så bare si i fra:) Endret 18. desember 2005 av nazgul81 Lenke til kommentar
etjazz Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Kjempesaker:) Takk skal du ha. Hvor i surfers bodde du da? Og en ting til jeg lurer på..Åssen er internettforbindelsene der nede? Har ikke helt tatt stilling til det med bil ennå. Anbefaler du det? Venstrekjøring og greier? Gikk du på griffith? PS: Jeg har også en del saker å bli kvitt så hvis noen er interessert i et bra pc kjøp så bare si i fra:) 5309394[/snapback] Jeg bodde i Brisbane og gikk på QUT. Venstrekjøring er en utfordring de første 15minuttene - så du kommer altså fort inn i det Om du vurderer bilen, så har jeg en annonse her: Mitsubishi .... prisen kan vi selvsagt diskutere Jeg brukte Internode som adsl leverandør. Prisene på bredbånd der nede er litt stivere enn det du er vant til i norge. Hva som er best akkurat nå er jeg ikke sikker på. (Internode var australias nextgentel, men inkludert god og rask service) Et bra forum for alt som har med nettilgang i australia, finner du på www.whirlpool.net.au Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Stenges grunnet OT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg