B4stian Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Ja, finnes det HP eller Acer maskiner under 20k som kan slå 259ien både når det gjelder ytelse, størrelse (samme størrelse på skjerm...) og når det gjelder batterikapasitet? Hvis noen er usikre på hva en 259ien er er det en Uniwill 259ien som bl.a. Netshop selger. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=6144 http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=7409 feks Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 16. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2005 Hmm... Den Ferrari 4005 tror jeg koster 14.500 kr. for meg, men allikevel får jeg mere for pengene med den 259ien, eller? Den kan jeg jo også tilpasse mitt behov og til samme pris får jeg vel 2gb ram, 2 Ghz cpu osv...!? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Vel du får mer for pengene, men så er Acer Ferriari en maskin som stiller i en helt annen klasse spør du meg... (man får det man betaler for) Lenke til kommentar
permo Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Kan du nyansere litt betre, takk! Synes ikkje om påstandar utan skikkeleg argumentasjon. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Tror nok han mente at 259 gir mer for pengene. Dessuten så har du jo også kommet med påstander uten skikkelige dokumenter sjøl. Selv hadde jeg valgt 259 mest fordi den gir mer for pengene, og at den er mer stillegående? Har lest her i det siste at flere har klaget på viftestøy på Ferrari. Å betale ekstra for Ferrari og designet er bortkastetede penger for min del. Lenke til kommentar
permo Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Det er litt forskjell på argumentasjon og dokumentasjon Lenke til kommentar
SSS Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Varer ikke batteriet på Acer Ferrari pcen kun i 2,5 time ? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Spørsmålet var om HP og Acer hadde noen maskiner som kunne bryne seg med 259 til en pris under 20,000,- ... Jeg kom med to forslag, og man kan sikkert finne flere, men prismessig så er selfølgelig 259 det fornuftige valget. Skal "Jobben eller Mamma" betale regningen såååå hadde jeg heller gått for feks mitt forslag nr 1. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 17. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2005 Vel, du mener en Acer Ferrari er mye bedre enn en 259ien? På hvilke måter? - 259ien kan man konfigurere etter mitt behov - den er billigere - uten ferrari-merket - mere stillegående - lengre batterikapasitet Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Se på ditt første spørsmål da Jeg har svart deg etter 10 år med erfaring med bærbare, samt jeg har hatt 4 selvbygger maskiner selv 2stk 1557 1.1559 samt 1 stk 154WS. At Acer maskinene jeg har foreslått har høyere kvalitet en selvbygger maskiner er ikke noe nytt for de fleste... Hadde du stilt spørsmålet "hva får jeg mest for prismessig" så hadde du også fått andre svar (selv om jeg har svart også på dette) Konklusjon- Lær deg å still riktige spørsmål før du slenger kritikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå