Gå til innhold

Den nye Razer Copperhead

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke stort annet enn god-ord og si om Razer Copperhead etter å ha hatt den i et par uker. Skal jeg være pirkete kunne sidene på musa ha vært litt jevnere etter min smak, men har begynt å vende meg til formen.

Copperhead'n fungerer utmeket med min gamle Allsop-matte, som for øvrig skal byttes ut.

Tenker på å gå til innkjøp av en Razer Mantis Control Version. Noen som har erfaring med denne matta til Copperhead?

Bruker driver V6.09, 1000Hz og 2000DPI.

Lenke til kommentar

Har G5 nå. Ikke helt 100% fornøyd. Den vil ikke fungere skikkelig på noen av følgende musematter (har personlig prøvd): Steelpad S&S, X-raypad thunder 9 og Qpad. Utrolig irriterende at den ikke klarer å følge med på hurtige bevegelser med lav sens. Har investert i den gode gamle intelli 3.0. Den har kanskje ikke så overlegne papirspesifikasjoner. Men den er mer enn god nok. Er den god nok for fatal1ty, en hel gjeng med "cs-proffer" og masse andre profilerte "progamers" så er den god nok for meg også, samme pokker hva slags DPI og annet dilldall de nye musene har. Bruker lowsens uansett.

Gleder meg til den kommer.

Endret av geir_er_1337
Lenke til kommentar

G5 skal da fungere med Qpad. Så en på LAN som hadde det, men det er ikke sikkert den fungerte sikkelig nei.

EDIT: Er Explorer 3.0 sånn veldig hakkete? Sånn vis du drar den over musematten, "klikker" musepekeren da? Sånn er det jo på mange andre gamle optiske.

Endret av bokhylle
Lenke til kommentar

Fikk Razer Copperhead i julegave, virker veldig bra, blei litt bedre med pistol jeg nå.. iom. at jeg får til å skyte litt raskere, knappene er noe lettere å trykke på enn på min mx300 (knall god den også)

Noe jeg ble litt skeptisk til er denne jorda-rundt greia, hvis jeg beveger musa fort og langt til siden... Men leste noe lenger opp om at det forsvant med nyeste firmware og drivere, så da får jeg prøve det en dag. Ellers var det veldig uvant med så følsom mus =) Tar litt tid å venne seg til

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...