bigbeast Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 morn jeg har nå fått sammen datan og innstalert alt sammen...men når jeg skal logge meg på msn eller aktivere windows..så finner den ikke internetten min..vis jeg bruker internett exploer så har jeg internett hva er feil? har prøvd og slå av brannmur Lenke til kommentar
persistent Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Har du oppringt eller bredbånd ? Og hvilken brannmur har du prøvd å slå av....? Lenke til kommentar
bigbeast Skrevet 16. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2005 Har du oppringt eller bredbånd ?Og hvilken brannmur har du prøvd å slå av....? 5302312[/snapback] bredbånd..og slo av windows brannmur Lenke til kommentar
persistent Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Har du prøvd feilsøkingsfunksjonen i MSN ? Lenke til kommentar
bigbeast Skrevet 16. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2005 Har du prøvd feilsøkingsfunksjonen i MSN ? 5302336[/snapback] jepp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå