seigmann Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Er det noen snille sjeler i disse juledagene som kan komme med et forslag, utkast eller et eller annet konstruktivt til logoforslag.. BareBorre.Net er navnet.. og jeg trenger en logo som er litt fancy men også ganske lett å lage.. Jeg har selv mekka noe, men synes det manlger noe. Vil at det skal skje noe med de to B'ne. Trikse litt med dem.... Denne logoen skal også brukes andre steder, enn på web. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Jeg tror dette bør tas opp i den derre Vissuel kreativitet-underforumet. er ny her så jeg vet ikke helt. Lenke til kommentar
seigmann Skrevet 16. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2005 Jeg tror dette bør tas opp i den derre Vissuel kreativitet-underforumet.er ny her så jeg vet ikke helt. 5302443[/snapback] Har ikke peil.. er ikke så ofte her mer, så har ikke peil på alle underforumer her. Men tok det under webdesign siden det har noe med det å gjøre.. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Har ikke noe logoforslag, men ville bare si at du ikke burde ha "bare" speilvendt. Det tar lang tid å lese og er irriterende. Lenke til kommentar
phun-ky Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 (endret) mennesker kan lese like bra baklengs som forlengs.. erh, husket feil, "mennesker kan lese ordet like bra selv om bokstavene er stokket om" Endret 17. desember 2005 av phun-ky Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Man skal ikke annta at kunder har evner. Kunder liker ikke utfordringer, en tjeneste skal være så enkel som mulig. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 mennesker kan lese like bra baklengs som forlengs.. 5305628[/snapback] Litt av en påstand. Lenke til kommentar
PT Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 mennesker kan lese like bra baklengs som forlengs.. 5305628[/snapback] Det har jeg mine tvil om. Jeg sliter i alle fall litt med å lese "suirautitsujstteretseyøh" like fort som om det skulle ha stått rett vei. Lenke til kommentar
phun-ky Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 tja. ikke hvis du vet at du skal lese baklengs Lenke til kommentar
gather Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 hva om du bruker kun de to B'ene som logo? kanskje det har vært gjort før? vet ikke Lenke til kommentar
seigmann Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2005 Ja, to B'r har jeg tenkt på å ha som liten logo.. men en logo med selve ordet "bareborre" er litt vanskligere synes jeg.. ingen som kan komme med en liten skisse eller no da? =) Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Hva du du setter "bare" i sånn rekkefølge den egentlig skal ha, men snur om på bokstavene? Lenke til kommentar
seigmann Skrevet 20. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2005 mente du eraBBorre eller? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Nei. at du skriver BareBorre. Også setter du hver bokstav for seg sjøl feil vei i "Bare". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå