Dinsdale Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2005 Vær snill nå Stemningen i GoW håper jeg blir bra. Den kan gjøre underverker. Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Synes spillet virker utrolig spennende Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Savner fremdeles eksempler på Fedorov's skytespill som er veldig varierte og som ikke bare inneholder skyt på ting som beveger seg (tror ikke jeg har sett et skytespill som ikke til slutt kan brytes ned til dette). Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2005 Trikset er vel at ikke selve fps-delen blir hovedessensen, men at en god historie med gode karakterer leder til at du må ut å krige. Hele settingen skal føles som om den har en mening. Kanskje GoW klarer det..... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 jeg har ihvertfall ikke blitt så gira på et fps på årevis.. lover bra. forrige gang jeg gleda meg så mye var HL2 for over to år siden. Lenke til kommentar
V3se7 Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Fyttikatta det så bra ut Gleder meg nesten mer enn jeg gjorde til Halo 2 Halo 3, GoW og Oblivion ftw Man kan vel si at 360 får ganske mange fete spill Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Ja de 3 du nevnte der kommer vel til å bli 360's beste spill på en god stund hvertfall.. 3 gigantiske franchiser som det kommer spill i iløpet av samme år antageligvis. Framtiden ser blendende lys ut for X360 Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Ja de 3 du nevnte der kommer vel til å bli 360's beste spill på en god stund hvertfall.. 3 gigantiske franchiser som det kommer spill i iløpet av samme år antageligvis. Framtiden ser blendende lys ut for X360 5308853[/snapback] Er jo også lov å håpe på oppfølger på det beste Xbox spillet også Ninja Gaiden Ilag med de 3 andre nevnt så kan vel det gjerne kalles et killer-app Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Et par innlegg er fjernet, reaksjoner vil bli vurdert. Hold en god stemning og hold dere til topic Reaksjon på moderering gjøres som altid på pm, ikke i tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå