Dinsdale Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Laster ned nå... Hent her Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 (endret) Laster ned! går tregt, laster ned på 35 KB/s bare Endret 16. desember 2005 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
bas Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Damn, det så heftig ut.Mye og glede seg til framover skjønner jeg. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 så veldig heftig ut ja... gleder meg noe sykt Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Så skikkelig bra ut ja Blir moro når det kommer Lenke til kommentar
Daisy Chain Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Dette blir nok min personlige halo-killer! Er ikke storfan av 3pers. spill,men det ser ut som at GOW kommer til å frarøve meg en god del nattesøvn fremover. Dette spillet ser next-gen for meg og det virker også som at det var en del kul scripting. Tenker da spesielt inne i den mørke skogen hvor både audio, og det visuelle opptrer som en midtsommernatts drøm i en en vakker piges hode! Lenke til kommentar
ttt Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Såg virkeleg lovandes ut dette. Med tanke på at det framleis er ei stund til spelet kjem, kan dette bli veldig bra. Lenke til kommentar
Daisy Chain Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Han sier vel også noe som at det skulle bli en fordobbling i fps når spillet når konsollen. Var et par stuttering episoder der, men hva kan man vente med et spill på dette stadiet? Ser jo nesten ut som en prerendret film av noe slag. Blir værsting dette! Lenke til kommentar
Amatour Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Ser bare helt konge bra ut:) Har spillet fått noe release dato? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Har spillet fått noe release dato? 5302869[/snapback] Det har nok ikkje det. Det er bare sagt at det skal kome til neste år (på xbox 360). Du kan forøvrig finne utgivelsedatoen til spel ved å søke etter heile eller deler av speltittelen i Gamer.no sin søkemotor. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Ka noen bekrefte om dette virkelig er en ny video? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Ka noen bekrefte om dette virkelig er en ny video? 5302949[/snapback] Er ikke så veldig ny.. Står jo helt tydelig "Zero Hour"-footage der... Men det er den lengste ingame filmen jeg har sett av spillet. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Takk for kjapt svar, da mener jeg at jeg har sett den før. Kanskje ikke i så bra kvalitet, så må vel kanskje sette den i queuen likevel. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Har sett klippet også nå, og det ser bra ut. Vi får håpe det er like bra å spille som det er pent å se på. Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Det så virkelig heftig ut, men var det bare meg eller virket AIen litt tam? Lenke til kommentar
Fedorov Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Alt jeg har sett fra dette hittil har ikke sett annet enn gørr kjedelig ut. Virker som all fokus er på å gjemme seg bak noe for så lene seg litt ut å skyte monstre på andre siden. Jeg orket ikke sitte gjennom videoen engang, måtte spole fremover til tider. Får håpe på mer variasjon enn dette. Lenke til kommentar
Amatour Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Alt jeg har sett fra dette hittil har ikke sett annet enn gørr kjedelig ut. Virker som all fokus er på å gjemme seg bak noe for så lene seg litt ut å skyte monstre på andre siden. Jeg orket ikke sitte gjennom videoen engang, måtte spole fremover til tider. Får håpe på mer variasjon enn dette. 5303649[/snapback] vell er det ikke klokere å lene seg bak noe å skyte, enn å storme mot da? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Alt jeg har sett fra dette hittil har ikke sett annet enn gørr kjedelig ut. Virker som all fokus er på å gjemme seg bak noe for så lene seg litt ut å skyte monstre på andre siden. Jeg orket ikke sitte gjennom videoen engang, måtte spole fremover til tider. Får håpe på mer variasjon enn dette. 5303649[/snapback] Det er jo det alle skytespill handler om? Hvis du ikke liker en sjanger så er det jo litt synd (eller så kan du fortelle meg om disse skytespillene med enorm variasjon). Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 (endret) Alt jeg har sett fra dette hittil har ikke sett annet enn gørr kjedelig ut. Virker som all fokus er på å gjemme seg bak noe for så lene seg litt ut å skyte monstre på andre siden. Jeg orket ikke sitte gjennom videoen engang, måtte spole fremover til tider. Får håpe på mer variasjon enn dette. 5303649[/snapback] Jepp faen heller at de ikke går for den utradisjonelle storm og skyt og vær udødelig varianten....alt for lite brukt. --Off topic fjernet av moderator-- Endret 19. desember 2005 av Dotten Lenke til kommentar
en_fyr Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 De viser flere Gears of war videoer på www.gamespot.com Gleder meg til spillet kommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå