DJViking Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Noen som vet om en god/proffesjonell Java nyhetsgruppe. Engelsk eller norsk. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 no.it.programmering.java kanskje? Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 4. september 2002 Forfatter Del Skrevet 4. september 2002 Jeg fant noe på java.sun.com comp.lang.java.gui Men når jeg skal åpne den sier Opera at ingen nyhetstjener er spesifisert og at jeg må sette opp en nyhetstjener i instillingene. Hvilken nyhetstjener skal jeg velge. Jeg har ingen og vet ikke om noen. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Det er avhengig av din ISP, og om din ISP tilbyr en nntp-server. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 4. september 2002 Forfatter Del Skrevet 4. september 2002 Og hvis den ikke gjør det ? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=37773&forum=61 Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 4. september 2002 Forfatter Del Skrevet 4. september 2002 Det hjalp meg ingenting der der. Gidd ikkje å registrere meg på den tyske nyhetstjenern. Skulle hatt tilgang til en nyhetsgruppe for å få svar på Java problemer Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 News-serveren til din ISP er som oftest news.dinisp.no, t.d. news.online.no eller news.tiscali.no. Brukernamn og passord er det samme som du brukar til å logge på internett med. mvh., Vegard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå