CellularDude Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Når jeg åpner portalene til Telenor Mobil og NetCom i WAP-leseren på min N70, er skriften meget liten, spesielt hos NetCom. Da er skiften innstilt på Normal. Da er det bare å velge større skrifttype, men problemet er da at skriften på andre wap-sider blir altfor stor, og man må bla seg i hjel. Dersom jeg da velger liten skrift, blir TnM og NetComs portalsider uleselige. Hva skyldes dette misforholdet? Det var ikke slik på 6680 eller andre mobiler jeg har hatt, for den saks skyld. Det blir jo bare heft å gå inn i menyen og velge skrifttype hele tiden. Andre som har N70, som har dette problemet? Lenke til kommentar
ktrmc Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Samme problem her :-( Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 16. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2005 Kan legge til at jeg har fått oppgradert firmwaren, grunnet knitring i radioen, og det hjalp for radioproblemene, men wap-leseren er like krøkkete å bruke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå