SiR0 Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Hvorfor myse på en trang mobilskjerm, når du kan få video rett i gangsynet? Orange lanserer nå de første VR-brillene for Samsung D600. Les mer Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Saftig. Synd man ser ut som Cyclops i Fantastic Four når man har dem på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Saftig. Synd man ser ut som Cyclops i Fantastic Four når man har dem på. 5302919[/snapback] :!: De var jo ikke så aller verst da, kunne vært mye verre design. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 (endret) Saftig. Synd man ser ut som Cyclops i Fantastic Four når man har dem på. gjør det noe da? kan jeg få den med en stripe rødt lys foran takk? hmm, hyggelig å se at dem jobber videre med disse tinga. men a kalle det for vr-briller er vel ikke 100% korrekt. dem har vel ikke innebyggede bevegelsesensorer slik at om jeg snur på hodet så endrer bildet seg? i beste fall kan de kansje kalles AR (augmented reality, "forbedret" virkelighet) briller. dette om en hadde mulighet til å se rett gjennom dem og justere gjennomsiktigheten av bildet. hmm, få den til å bruke bluetooth, sleng med en frogpad og jeg kjøper. men jeg må nok begynne å bruke linser i så fall (svaksynt)... forresten, cyclops er i x-men, fantastic four er en annen gruppe innenfor marvel universet... Endret 17. desember 2005 av hobgoblin Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Stemmer det. Gikk litt fort i svingene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg