-Teddy- Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Helt siden dere oppgradere forumet i høst har det fra tid til annen forsvunnet poster fra "Mine Innlegg". Jeg har lett frem trådene igjen men ingen moderator har slettet innleggene mine eller noe, jeg har innlegg i trådene men de er ikke i Mine Innlegg. Dette har egentlig ikke brydd meg, jeg har bare postet en ny post i emnet så har tråden havnet under "Mine innlegg" igjen. Men idag skjedde det noe. Nå har stort sett alle postene fra "Mine innlegg" forsvunnet og jeg sitter igjen med rundt 5-10 tråder. Veldig frustrerende. Ser at dere har problemer med forumserveren men dette har som sagt skjedd flere ganger før, men idag forsvant stort sett alle. Jeg har slettet cache og prøvd forumet i FF 1.7 og IE. Samme problem. Noen som har en forklaring eller helst en løsning? Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Til det første avsnittet ditt: det samme har skjedd meg. Men jeg er egentlig bare glad til, siden jeg hadde postet i tråder som nå har 8433743824 svar. Så slipper jeg iallfall å lese dem for å "sjekke" bort ulest-markeringen. Andre tråder jeg skulle trenge kan jeg jo bare søke frem på mitt eget brukernavn Men det er jo helt klart noe som er galt der ja. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Har også merket at tråder som jeg følger med på under Mine Innlegg plutselig ikke "oppdateres". Altså, nye svar kommer i tråden, men den kommer ikke øverst lengre, eventuelt forsvinner. Hvorfor er det slik? Hos meg har dette hendt siden forumet ble oppdatert til ny versjon. Har også hørt at flere har kommentert problemer med Mine Innlegg. Noen fra drift som vil opplyse oss om de har kjennskap til problemet, eventuelt om de prøver å fikse? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Ser nå at det er et bug i systemet der som gjør at enkelte tråder ikke vises ja, skal ta og mekke litt på det nå Lenke til kommentar
smetho Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Glimrende!! Tusen takk Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Glimrende!! Tusen takk 5302679[/snapback] Da kom det frem et par tråder til hos meg og Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 det som irriterer meg er at når jeg har lest gjennom de trådene med nye poster, så lukke jeg vinduet, og en stund etterpå går jeg tilbake så har den enda ikke oppdatert seg... så står enda at jeg ikke har lest de, selvom jeg har.... vis noen skjønner... går det ann å rette opp i dette snart? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 16. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2005 Derja, nå var alt tilbake igjen. Snakker om effektiv fiksing av bugs, tok ikke lang tid. Takker! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Takker ja. Kjempebra. Det merkes. Tok slettes ikke lange tiden. Igjen takk. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Å jeg som var så glad for å bli kvitt alle de store trådene som jeg har gjort dumt i å poste i, og ikke følger med i. Men nå ligger de altså øverst på lista igjen å er i veien.. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 17. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2005 Å jeg som var så glad for å bli kvitt alle de store trådene som jeg har gjort dumt i å poste i, og ikke følger med i. Men nå ligger de altså øverst på lista igjen å er i veien.. 5304151[/snapback] Om du bare har noen få poster og linker til de så kan sikekrt en snill moderator slette innleggene dine. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Å jeg som var så glad for å bli kvitt alle de store trådene som jeg har gjort dumt i å poste i, og ikke følger med i. Men nå ligger de altså øverst på lista igjen å er i veien.. 5304151[/snapback] Favorittlisten vil bli endret slik at den ser ut som "mine innegg", og da kan den brukes litt mer aktivt.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Å jeg som var så glad for å bli kvitt alle de store trådene som jeg har gjort dumt i å poste i, og ikke følger med i. Men nå ligger de altså øverst på lista igjen å er i veien.. 5304151[/snapback] Favorittlisten vil bli endret slik at den ser ut som "mine innegg", og da kan den brukes litt mer aktivt.. 5304554[/snapback] Da vil jeg ha et valg om å få alle trådene jeg poster i til automatisk å bli markert som favoritt Eventuelt kunne fjerne tråder fra mine innlegg-oversikten. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Da vil jeg ha et valg om å få alle trådene jeg poster i til automatisk å bli markert som favoritt Eventuelt kunne fjerne tråder fra mine innlegg-oversikten. 5306221[/snapback] Hør, hør! Slik vil vi ha det Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Å jeg som var så glad for å bli kvitt alle de store trådene som jeg har gjort dumt i å poste i, og ikke følger med i. Men nå ligger de altså øverst på lista igjen å er i veien.. 5304151[/snapback] Favorittlisten vil bli endret slik at den ser ut som "mine innegg", og da kan den brukes litt mer aktivt.. 5304554[/snapback] Mulighet for automatisk tillegg til favorittlisten blir ikke gjort i denne omgang hvertfall. Men, nå er hovedpoenget med tråden fikset så tråden stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg