howzer Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Her kommer det vel ikke an på hva du ønsker så lenge du sitter i en flerpartiregering, der en må gi og ta, sitter du i feks en 3 partiregering må du jo være glad om du får gjennomslag for 1/3 del av dine ønsker Du glemmer at SV og AP har vært offisielt for en heving av tollgrensa i alle år. Lenke til kommentar
Randy Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Kan ikke helt se hvorfor trådstarter skal være imot dette "kreative" forsøket på å skaffe litt mer penger i kommunekassa...? Som det kommer frem av artikkelen brukes det faktisk ikke kommunens penger, men politikerenes egne penger. Er det ikke bare flott om de velger å spille lotto med private penger, for så å la evt. gevinster komme kommunen til gode? Er det bare jeg som ser at dette kun kan føre til det positive for den kommunen det er snakk om? Om trådstarter synes dette var et dårlig forsøk på å få oppmerksomhet rundt kommunenes dårlige økonomi, så får det være hans sak. De fikk jo oppmerksomheten de var ute etter! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 (endret) Her kommer det vel ikke an på hva du ønsker så lenge du sitter i en flerpartiregering, der en må gi og ta, sitter du i feks en 3 partiregering må du jo være glad om du får gjennomslag for 1/3 del av dine ønsker Du glemmer at SV og AP har vært offisielt for en heving av tollgrensa i alle år. 5308460[/snapback] Nei det glemmer jeg ikke,men som jeg sier her er det tre partier og alle skal ha gjennomslag for noen av sine viktigste saker og må dermed ofre noen mindre viktige og jeg tør påstå at akkurat denne saken neppe er av de viktigste for landet. Vi hadde jo en borgerlig trepartiregering før denne der det også ble gi og ta selv om det nok var "litt" lettere der siden bondevik så ut til å gi alt bare han fikk beholde taburetten sin Endret 18. desember 2005 av Snekker`n Lenke til kommentar
howzer Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Hvorfor må de "ofre" noe de har vært enige om i alle år? Men det føyer seg jo pent inn i rekken av saker venstresiden påstår de er for, men aldri stemmer for. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Hvorfor må de "ofre" noe de har vært enige om i alle år? Men det føyer seg jo pent inn i rekken av saker venstresiden påstår de er for, men aldri stemmer for. 5308746[/snapback] Hallo her er tre partier med og da nytter det lite om ap og sv er for da en skal fordele mellom 3 og at saker som er mindre viktige for nasjonen (som feks denne) da blir skjøvet til siden er naturlig. Atter en gang,vi har en 3 partiregering som må dele på 3,det er ikke som i den forrige der en kunne dele på 1 eller 2 fordi resten var optatt med taburetter . Ha en God Jul mvh. Snekker`n Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2005 Kan ikke helt se hvorfor trådstarter skal være imot dette "kreative" forsøket på å skaffe litt mer penger i kommunekassa...?Som det kommer frem av artikkelen brukes det faktisk ikke kommunens penger, men politikerenes egne penger. Er det ikke bare flott om de velger å spille lotto med private penger, for så å la evt. gevinster komme kommunen til gode? 5308620[/snapback] Jeg liker ikke private politiske reklamekampanjer. Ja, rent bortsett fra "Ficus for president" Det økomomiske aspektet er også tullete. Det hadde vært mer økonomisk nyttig for kommunen om han ga innsatsbeløpet enn om han gir de en lottokuppong. Men selv innsatsen er for liten til å gjøre merkbar nytte for seg så egentlig kunne han spart seg hele opptrinnet. Er det bare jeg som ser at dette kun kan føre til det positive for den kommunen det er snakk om? Om trådstarter synes dette var et dårlig forsøk på å få oppmerksomhet rundt kommunenes dårlige økonomi, så får det være hans sak. De fikk jo oppmerksomheten de var ute etter! 5308620[/snapback] Du er ikke alene nei. Flere her i tråden har samme synspunkt. Joda, han fikk oppmerksomheten han ville så den saken er suksess, men se svaret mitt over her angående private politiske PR-kampanjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå