Aasgaard Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Spise gamle matrester, snuse naboen i baken og slikke seg mellom beina. Motbydelig for noen, ren livskvalitet for andre. Les mer Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 "Noen synes sikkert de er for tøffe til å leke med noe så søtt og yndig. Bare ignorer dem, en dag innser de kanskje hva de gikk glipp av i sin prepubertale usikkerhet." Den beste avslutningen jeg har lest i år. Lenke til kommentar
Finn-Hjalmar Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Er ikke dere litt sen ute med omtalen? Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2005 Er ikke dere litt sen ute med omtalen? 5308001[/snapback] Jo, det havnet dessverre i skyggen av en rekke ting. Men det kan jo fortsatt være en del som vurderer det som julepresang. Lenke til kommentar
howzer Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Fant en DS med dette spillet på utstilling i en butikk her om dagen... Jeg ble stående lenge og dikke med hundene, med et stort smil rundt munnen. Nesten så man vurderer å skaffe seg DS Lenke til kommentar
Lord Reanicus Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Bra omtale. Forøvrig meinar eg at eit spel om kvalpar og hundar vert for tamagochi for meg. Eg er maskulin og tøff. Sånne spel lokkar ikkje meg. Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) Skulle stått at den egner seg bra for småjenter Søsteren min på 9 år likte den som julegave. Prøvd å spille den deretter selv, men ble kjedelig fort ettersom jeg ikke blir så fascinert av å "kjæle med pixler". Valgte heller å konsentrerer meg om å slakte pixlene i Gears Of War! Endret 24. desember 2006 av ~~Undertaker~~ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg