AVF_Kokken Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Quote: Den 2002-09-05 12:08, Ratatosk skrev:Heh, artig den der. Sett den før da.Headbanging gir stølhet i nakkemusklene. Kombinert med hangover er det forjævlig. skulle være dekkende: edit: La inn IMG _________________ Rifla eller glatt ? Kjør debatt ! [ Denne Melding var redigert av: softlaughbrush på 2002-09-05 13:55 ] Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 lol, reparering funker da, hehe... _________________ Who messed with my anti-paranoia shot!?!? [ Denne Melding var redigert av: Ratatosk på 2002-09-05 14:04 ] Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Hmm. Jeg har endelig langt nok hår til å få litt effekt utfra headbanging, men kom akkurat på at jeg egentlig er mest glad i jazz. Søren. Dessuten får jeg så vondt i hodet. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Ah..da er RMR(RockMotRus) tingen...3 dager med festivalmed BARE hardcore...hadde så ondt i føttene at jeg klarte nesten ikke å gå på flere uker etterpå. Lenke til kommentar
RostamX Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Quote: Den 2002-09-06 00:52, B|Real skrev:Ah..da er RMR(RockMotRus) tingen...3 dager med festivalmed BARE hardcore...hadde så ondt i føttene at jeg klarte nesten ikke å gå på flere uker etterpå. Jøss er det andre som hører på harcore her? Oldschool eller newschool? Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Saan gaar d med de som ikke sover på 4 dage naar de har lan de blir helt fucka i huet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå