Straydog Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Jeg er på utkikk etter en bilholder og lader til min K750i, som det er mulig å ta ibruk headsettet som følger med tlf. Finnes dette? Alle de jeg har sett hittil er konstruert slik at man er nødt å ta i bruk et alternativt headset, fordi det ikke er tilkoplingsmuligheter for det som medfølges telefonen originalt. Så spørsmålet er om noen har tips til en bilholder som både tillater at man kan plugge inn en billader samt det originale headsettet. Anyone? Lenke til kommentar
MbenzNo Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Så spørsmålet er om noen har tips til en bilholder som både tillater at man kan plugge inn en billader samt det originale headsettet. Kjøp originalt. Sony Ericsson Mobilholder HCH-61 og Sigarett-tenneradapter CLA-60 fungerer fint sammen med det originale headsettet. Stein-R. Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 (endret) Takk! Sjekka opp via dinpris.no og fant ut at jeg billigst vil få holderen for 245,- og laderen for 149,-. Finnes det billigere i en butikk mon tro?? Endret 20. januar 2006 av Straydog Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Nei, det gjør det nok ikke, i alle fall viss du skal ha originalt utstyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå