Gå til innhold

Bilde: "Fizzy blood, best served cold"

StupidNick

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tok et bilde av en kopp med julebrus og lekte litt med det i photoshop. La på et "halo-filter" og stilte på exposure og offset. Hva synes folket?

http://img521.imageshack.us/img521/5201/fi...loodcopy4vd.jpg

Bildet var stilig, men jeg synes teksten "Fizzy blood" ødela litt for bildet, da den la seg noe tett opptil motivet.

Edit: leif, omformulering.

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Tok et bilde av en kopp med julebrus og lekte litt med det i photoshop. La på et "halo-filter" og stilte på exposure og offset. Hva synes folket?

'BILDE'

Det var litt stilig. :)

Jeg synes teksten "Fizzy blood" ødela litt for bildet, da den la seg noe tett opptil motivet.

5301491[/snapback]

ok, hadde det vært bedre om teksten hadde vært en litt lysere grå tone enn fargen på rammen?

Lenke til kommentar
ok, hadde det vært bedre om teksten hadde vært en litt lysere grå tone enn fargen på rammen?

5301505[/snapback]

Jeg hadde foretrukket om den transparente, nederste delen av rammen enten ble senket ned en 40 piksler eller noe, eller at den fikk 100% opacity.

Det at den er transparent, og ligger oppå den nedre delen av koppen i bildet gjør at den kommer litt i veien synes jeg.

Lenke til kommentar
Hva med noe slikt?

http://img348.imageshack.us/my.php?image=test11ow.jpg

5301637[/snapback]

se der ja! :)

den ble bra, ser du har tatt vekk hanken også. takk :)

5301651[/snapback]

Som du ser er det gjort veldig unøyaktig, da det er mest for å illustrere hva jeg mente. Uansett er det et fint bilde, jeg liker virkelig den røde fargen. :love:

Edit: Leif

Endret av fargoth
Lenke til kommentar

Nå skal vel egentlig julebrus være brun ;) men tilbake til bildet, hehe

Enig med de andre angående beskjæringa, ville gjerne hatt med hele koppen(altså få med hele kanten på koppen)

Jeg likte følelsen av tynt blod som bruser. Absolutt noe å vurdere for skrivebordsbakgrunn :) Kanskje prøvd å unngå gjennskinnet i brusen(regner med det er blitzen man ser som en hvit flekk øverst til høyre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...