Straydog Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 (endret) En kompis av meg har kjøpt dette headsettet ==> Logtech Headset Denne koples til maskinen via USB. Men når den er koplet til spilles det ikke lyd gjennom høytalerene (som er koplet til via det integrerte lydkortet). Er det noen mulighet å overstyre dette, slik at jeg både kan få lyd via høytalerene og headsettet samtidig? Noen forslag? Endret 18. desember 2005 av Straydog Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2005 Ingen som har vært borti noe lignende, som kan bidra med evt løsninger? Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 På min shuttle sn25p har jeg lyd i mitt z-5500 via fiber (bak kassen) og headsettet i front, funker som bare det. Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 19. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2005 OK. Men er det noen som har en løsning på headset som benytter seg av USB-kopling? Lenke til kommentar
meeg Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Hvorfot ikke spandere kr. 11,90 på en splitter: Adapter for stereokontakt hos Biltema. Lenke til kommentar
meankanin Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 USB-headsettet blir av datamaskinen oppfattet som et eksternt lydkort. Når du kobler det til, blir det satt som default lydkort, og alle programmene dine bruker det. Når du plugger det ut igjen, blir det innebygde lydkortet default. For å få lyd av de vanlige høyttalerene må du bruke software som støtter 2 x lydkort samtidig, så vidt jeg vet er det bare programmer for å lage musikk som gjør det. Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 19. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2005 (endret) OK. Men er det noen som har en løsning på headset som benytter seg av USB-kopling? 5310947[/snapback] Headsettet benytter seg som sagt av en USB kontakt - men utover det så hadde det vært et godt tips USB-headsettet blir av datamaskinen oppfattet som et eksternt lydkort. Når du kobler det til, blir det satt som default lydkort, og alle programmene dine bruker det. Når du plugger det ut igjen, blir det innebygde lydkortet default. For å få lyd av de vanlige høyttalerene må du bruke software som støtter 2 x lydkort samtidig, så vidt jeg vet er det bare programmer for å lage musikk som gjør det. 5312014[/snapback] Ok, men er det noe mulig å overstyre dette? Feks ved konfigurasjon eller lignende? Endret 19. desember 2005 av Straydog Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 (endret) Jeg har selv lett etter en løsning på dette problemet (uten å finne gode svar). Har resignert og bruker nå kun analoge enheter med splitter. Det fungerer helt fint Byttet samtidig fra onboard lyd til soundblaster audigy kort. Med dette nye kortet er det bra lyd og slutt på ulyder fra powersupply! Endret 20. desember 2005 av la7dfa Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 http://kxproject.lugosoft.com/down.php?language=en fra HTPC-guiden til mastiff. Kanskje ikke en konkret løsning på problemet til trådstarter, men iallefall en tilnærming OG for alle andre med ønske om flere outputs... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå