DrRogn Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Hei Jeg studerer for tiden medisin i Budapest og leker meg med D70 på fritiden (det lille som er). Jeg har begynt å legge ut bildene mine på nett og ønsker derfor litt konstruktiv kritikk. På forhånd takk:-) http://www.budapeststudent.com/blog Lenke til kommentar
DrRogn Skrevet 17. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2005 Siden jeg ikke fikk noe svar, så prøver jeg med to spesifikke bilder. Håper noen kan gi meg konstruktiv kritikk på disse to. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Jeg kikket på bildene dine og jeg likte virkelig flere av dem. Når det gjelder disse to, synes jeg det siste er klart best. Veldig bra! Vet ikke om jeg ville hatt det første bildet i svart/hvitt. Personen til venstre i bildet blir veldig mørk, og det samme med søylen i midten som nærmest deler bildet i to. Med farger hadde du kanskje fått med noen flere nyanser. Dette er i alle fall min mening, andre har kanskje en annen oppfatning... Men fortsett å leke med kameraet ditt, du har helt klart øye for det gode motiv! Lenke til kommentar
DrRogn Skrevet 17. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2005 Tusen takk for svar. Jeg kommer nok til å legge ut flere bilder og be om mer kritikk senere Når det gjelder det første bildet, så ser jeg poenget ditt. Bildet er tatt i farger og jeg har bare gjort det om til sort-hvitt. Synes jeg fikk frem stemningen mer på den måten. Nå som du nevnte det, så ser jeg hvordan søylen kan "dele bildet i to". Lenke til kommentar
mandela Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 (endret) Bildet under er tatt med FinePix s7000 i følge EXIF data, overrasket over at det er mulig å ta et så bra kveldsbilde med så kort lukkertid (1/4 sec)! Ville en mindre blender gjort dette bilde bedre? Endret 17. desember 2005 av modellmakt Lenke til kommentar
DrRogn Skrevet 17. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2005 (endret) Ja, jeg hadde FujiFilm S7000 før jeg kjøpte D70 og kveldsbildet er tatt med S7000. Nå ble jeg litt nysgjerrig på det du spør om. Jeg skal ta med meg D70 og prøve det ut Endret 17. desember 2005 av DrRogn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå