Hallomann Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Hei! jeg har fått et stort problem med et virus som jeg ikke får fjernet med antivirus programmet mitt! har Norton Antivirus 2005 Det som viruset gjør(hvertfall som jeg legger merke til) er at den gir meg dårlig fps i cs... når jeg går i en smoke bomb så får jeg 20 fps.. som er utrolig dårlig for mitt skjermkort.. å vis jeg tar stresstesten i source så får jeg halvparten av d jeg pleier å få. Trenger ordentlig hjelp her! noen programmer som kan anbefalles? har brukt ad-aware da. Takker for alle svar! Mvh Hallomann Lenke til kommentar
chr1st3r Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 (endret) Hvis ikke Norton klarer og fjerne den, så må du slette den manuelt...Og hvis ikke det går, kan du gå inn in sikkerhetsmodus og ta og slette det derfra. BTW: For å komme inn i Sikkerm. trykker du inn F8 når maskinen starter opp og så velger du modus. Fordi da startes kun de tingene som windows trenger. Håper det hjalp Endret 16. desember 2005 av chr1st3r Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 (endret) Tja.. oppdater antivirus programmet.. kjør en stor scan. og hvis han ikke klarer å ta det da så se hva det heter og se om du finner ett lite removal tool til det.. hvis det ikke går ser jeg ingen andre utveier en å formatere.. edit: så hva chr1st3r skrev.. glemte halt av sikkerhetsmodus.. prøv å scan med norton mens du kjører sikkerhetsmodus.. Endret 16. desember 2005 av complexity Lenke til kommentar
Hallomann Skrevet 16. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2005 Skal prøve å kjøre norton i sikkerhetsmodus nå.... Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 (endret) hvis det ikke går ser jeg ingen andre utveier en å formatere..Kan jo laste ned et ordentlig AV som gjør jobben sin skikkelig. NOD32 for eksempel. Endret 16. desember 2005 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Hallomann Skrevet 16. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2005 wtf:S---- når jeg trykker på F8 så komme d opp sånn boot menu.. tror d hører til asus kortet mitt..:S... hvordan kommer jeg meg inn i safemode da? Lenke til kommentar
Hallomann Skrevet 16. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2005 kom meg innpå sikkerhetsmodus ... men får jo ikke fjerne da viruset!! AARRGGHHH klikker snart Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Bootmenu. Det står sikkert Sikker modus på norsk. Lenke til kommentar
Hallomann Skrevet 17. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2005 har formatert jeg nå... gadd ikke alt d tullet:S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå