Gå til innhold

Ringe over internett.. Er det mulig?

Star

Anbefalte innlegg

Jeg har Telenor ADSL og har sett flere som bruker forskjellige PHONE programmer som gjør at de kan ringe til hvem de vil. Disse programmene er gratis, men koster kun telerskritt for MODEM og ISDN brukere. ADSL brukere må ikke betale noenting! Det er gratis!

Er det noen som vet om noen slike programmer som kan ringe gratis uten registrering og masse betaling:)

Jeg vet at det finnes :roll:

Ha en fin dag, takk til alle som hjelper!

MSI K7t266 PRO2

1600+ Athlon XP

Gainward GF2 TI Golden Sample 500/XP

Nec 40x brenner

Pioneer 16x Slot in-DVD

IBM 82.3gb harddisk

Wlinx 100b nettverskort

AOPEN kabinett med Aashima 350w PSU

EKL Papst CPU vifte--> 27d-->> low

[ Denne Melding var redigert av: Star på 2002-09-04 20:42 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette ser jo ikke gratis ut...

Lurte på et program som gir deg muligheten og ringe til vanlige telefoner. Jeg kjente en som hadde det.

Vet at det finnes

Noen som har en Aashima 350w PSU fra komplett?

Lurte på hvor mange DB denne bråker. Min bråker noe helt på trynet. I et AOPEN kabinett så hele boksen står og rister. Noen som har forslag til en ny sykt rolig stabil powersupply? 300/350w?

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-04 20:51, Star skrev:

Noen som har en Aashima 350w PSU fra komplett?

Lurte på hvor mange DB denne bråker. Min bråker noe helt på trynet. I et AOPEN kabinett så hele boksen står og rister. Noen som har forslag til en ny sykt rolig stabil powersupply? 300/350w?

Hallo!!! Er du så lat at du ikke gidder å starte din egen tråd med dette emnet? Ikke forstyrr andres tråder med dine egne problemer. Start din egen tråd. Hvis ikke anbefaler jeg en moderator om å banne deg.

Og jeg ber alle andre om ikke å svare på hans spørsmål før han starter sin egen tråd. Det å forandre emnet i en tråd så plutselig uten grunn og mening er jo helt sykt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...