Star Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Jeg har Telenor ADSL og har sett flere som bruker forskjellige PHONE programmer som gjør at de kan ringe til hvem de vil. Disse programmene er gratis, men koster kun telerskritt for MODEM og ISDN brukere. ADSL brukere må ikke betale noenting! Det er gratis! Er det noen som vet om noen slike programmer som kan ringe gratis uten registrering og masse betaling:) Jeg vet at det finnes Ha en fin dag, takk til alle som hjelper! _________________ MSI K7t266 PRO2 1600+ Athlon XP Gainward GF2 TI Golden Sample 500/XP Nec 40x brenner Pioneer 16x Slot in-DVD IBM 82.3gb harddisk Wlinx 100b nettverskort AOPEN kabinett med Aashima 350w PSU EKL Papst CPU vifte--> 27d-->> low [ Denne Melding var redigert av: Star på 2002-09-04 20:42 ] Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 https://www.buddyphone.com Lenke til kommentar
Star Skrevet 4. september 2002 Forfatter Del Skrevet 4. september 2002 Dette ser jo ikke gratis ut... Lurte på et program som gir deg muligheten og ringe til vanlige telefoner. Jeg kjente en som hadde det. Vet at det finnes Noen som har en Aashima 350w PSU fra komplett? Lurte på hvor mange DB denne bråker. Min bråker noe helt på trynet. I et AOPEN kabinett så hele boksen står og rister. Noen som har forslag til en ny sykt rolig stabil powersupply? 300/350w? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Quote: Den 2002-09-04 20:51, Star skrev:Noen som har en Aashima 350w PSU fra komplett? Lurte på hvor mange DB denne bråker. Min bråker noe helt på trynet. I et AOPEN kabinett så hele boksen står og rister. Noen som har forslag til en ny sykt rolig stabil powersupply? 300/350w? Hallo!!! Er du så lat at du ikke gidder å starte din egen tråd med dette emnet? Ikke forstyrr andres tråder med dine egne problemer. Start din egen tråd. Hvis ikke anbefaler jeg en moderator om å banne deg. Og jeg ber alle andre om ikke å svare på hans spørsmål før han starter sin egen tråd. Det å forandre emnet i en tråd så plutselig uten grunn og mening er jo helt sykt. Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Feilpostet. Stenges og flyttes. Refs rettes også mot Star, slik posting er imot retningslinjene. mvh., Vegard, moderator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg