zeLL91 Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Hei skal snart bestille kabinett fra Microplex.no! Det jeg lurer på er ca hvor lang tid det tar før kabinettet kommer... (Bor i Vestfold hvis det har noe og si) Plz svar blir veldig glad hvis jeg får det Lenke til kommentar
Fatboy Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Har ikkje kjøpt så store ting som kabinett frå dei, men andre ting har tatt 4-6 dagar.. Men no når det nermar seg jul så er det jo 1000 ganga meir post som skal sendast rundt, så det er egentlig ikkje så enkelt å seie. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Til Oslo pleier det å ta 1-2 dager. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Tja... Veldig vanskelig å si i disse juletider. Ett kamera som ble sendt fra Komplett.no fra Sandefjord til meg i Stavanger har foreløpig tatt 5 dager (Innlevert Stokke på mandagskvelden, ble så videresendt til !!OSLO!!, har blitt liggende der noen dager, sendt til Kristiansand og er nå forhåpentligvis meg i hende i løpet av februar måned...!) Det jeg vil si, er at Posten har det travlelt nå, og velger du servicepakke blir din pakke nedprioritert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå