roadflash Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Jeg har en Lachie 250 gb ekstern harddisk. Problemet mitt nå er at jeg har mista cd'en med drivere på. Jeg har prøvd å leita på nettet, men det er vanskelig å finne hvilken som er korrekt. Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Er ikke rart det er vanskelig å finne drivere, du staver navnet feil Det er vel bare å finne driverne til din disk på hjemmesidene til LaCie, navnet på disken bør vel være greit for deg å finne. Lenke til kommentar
roadflash Skrevet 16. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2005 skrev feil her på forumet, men har leita med rett navn! Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 www.lacie.com. Support -> drivers For å gjøre det enkelt: http://www.lacie.com/support/drivers/ ffs. Lenke til kommentar
roadflash Skrevet 16. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2005 For den siden hadde jeg ikke vært på før Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå