TST Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Electronic Arts er så fornøyd med vannet I Ringenes Herre: Kampen om Midgard 2, at de nå har sluppet en teknologi-video til ære for det våte element. Les mer Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 2 min. og nesten 400MB? *glede seg* Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 er vel HD trailer da, men har aldri sett en så stor trailer være så kort. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Den var jaggu kjedelig gitt. Spar linja di og se på screenshots i steden. Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Den var jaggu kjedelig gitt. Spar linja di og se på screenshots i steden. 5301789[/snapback] Word. Jeg kan ikke skjønne hvordan denne filmen var på 400 MB, men jaja. Vannet var jo pent da... Lenke til kommentar
reds Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 400mb på 10 min? Gleder meg. Mvh. Marius E Lenke til kommentar
ttt Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 400mb på 10 min? Gleder meg. Mvh. Marius E 5301892[/snapback] 400 MB på to minutt. Vannet såg da heller ikkje så imponerande ut. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Hva mener du? Det er det beste vannet jeg har sett i et strategispill noengang... Det kommer til å bli så bra det spillet Btw: TST skriver at man enten kan velge mellom alver, dverger eller de onde. Men man kan også være Men of The West... Lenke til kommentar
OCSpro Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Så meget imponerende ut! la ikk merke til filstørrelsen, trodde at linja var opptatt av ivrige gamere Men står jo "Early 2006", det er jo ikke så lenge til, men virker som et slags stunt for å holde oss interessert Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 hehe litt trege der gamer? Denne videon har vært ute i litt over 2mnd Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Det kommer i slutten av Februar/tidlig i mars. Og btw, ja; dette spillet blir fantastisk. EA Har fått så sykt dårlig kritikk for bfme, så det EA gjør er at dem holder seg i community. De snakker med "proffe" bfme spillere, folk som har kritisert bfme og folk som rett og slett spiller det til vanlig. Slik får dem tips og ting dem kan gjøre bedre. Dette gjør dem, ettersom det kommer 3 nye raser: Alver, Dverger og Goblins. Du kan også få Sauron, Gothmog, Galadriel, Tom Bombadil, Pappaen til Gimli osv osv.. Dette spillet vil ha muligheten for mye, mye bedre og mer avanserte taktikker og strategier enn Battle For Middle Earth 1. Lenke til kommentar
alfabanan Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 (endret) Ble faktisk litt skuffet av skipene i denne filmen jeg.. Vannet var lekkert, men skipene virket ikke like imponerende.. Rart de ikke bruker like mye tid på få de "kule" og? De kunne jo lagt til så mye mer detaljer på dem... Endret 18. desember 2005 av alfabanan Lenke til kommentar
Avean Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Gleder meg til dette spillet gitt, spiller fortsatt BFME som jeg regner som tidenes strategispill. Det revolusjonert sjangeren siden du kunne ta en liten unit mot en stor unit og faktisk vinne hvis du spilte smart. Det vant vel prisen som Årets RTS også så skjønner ikke hvor du har hørt at EA har fått dårlig kritikk for det ? EA er jo bare utgiveren ikke utvikleren . Lenke til kommentar
TST Skrevet 19. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2005 hehe litt trege der gamer?Denne videon har vært ute i litt over 2mnd 5304689[/snapback] Vi ble fortalt at den ikke var helt ny, men at den inntil fredag kun var gitt ut via utvalgte nettsteder, altså begrenset distribusjon. Det skulle i følge EA være første gang den ble sluppet offisielt. Uansett: Selv om noen har sett den før, er det alltid mange som ikke har gjort det, og som dessuten setter pris på å kunne laste den kjapt ned fra Gamer.no :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg