s0rb Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Heisann! Ja, jeg lurer på hva som egentlig skal til for å starte et idrettslag/idrettsforening, og få det godkjent. Vi er noen gutter som driver med hobbyturning, parkour og ballspill. Men det er jo umulig å låne noen treningslokaler, for bl.a Skoler lånes bare ut til IF, så vi tenkte "Hey, kan vi ikke starte et IF?" Det jeg lurte på var: -Hvor mange må man være? -Koster det noe? -Skal det opprettes styre, ledere og regnskap for idrettsforeningen? Ja, er det overhodet mulig for noen gutter på 16 år å starte en IF? (Da kan vi jo i tilfelle få mange til å melde seg inn, og pappa kan være leder, hvis man må være over 18, og ha mange folk.) Takker for svar, hadde vært konge Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 http://www.idrett.no/hordaland/t2.asp?p=11800 Og medlemskapet er helt gratis. Lenke til kommentar
s0rb Skrevet 17. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2005 Thanks! Hjalp ganske mye. Da gjenstår det bare å se om vi får nok folk Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Thanks! Hjalp ganske mye. Da gjenstår det bare å se om vi får nok folk 5304815[/snapback] Det står jo at det bare er anbefalt med minst 12-15 personer. Jeg tror ikke det er noe krav. 6-8 går nok veldig fint. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 bare husk på å finne på et FETT navn ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå