sofapute Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 jeg har et problem det har kommet en stripe på høyre side av skjermen, det virker som det er liv i denne, dersom jeg slår så kommer bilde og forsvinner med engang.. noen som har hatt lignende problemer eller som kan hjelpe? garantien på skjermen har gått ut, ellers så ville jeg sendt den tilbake.. Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Antagelig er det dårlig kontakt et sted. Hvis du er heldig, kan det hjelpe å skru opp skjermen og bare fikle litt med kablene som går inn til panelet. Hvis ikke ligger problemet antagelig i selve panelet, og da må det byttes. Ikke kjøp et nytt, men få eventuelt tak i en tilsvarende skjerm å ta ut panelet fra. Lenke til kommentar
sofapute Skrevet 16. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2005 hmm har skrudd opp, skal sette meg litt mere inn i det. er vel ikke lønnsomt å sette inn nytt panel Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Nei, det er ingen tvil om at det er ulønnsomt å kjøpe et, men hvis du tilfeldigvis kommer over en skjerm med samme type panel er det jo bare å bytte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå