staagri Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 (endret) Tidligere var det andre som brukte pc'n min, og da la jeg inn rettigheter slik at kun min pålogging kunne åpne visse partisjoner og mapper. Men nå vil jeg fjerne desse permanent, da jeg må inn og legge til bruker på alle mapper hver gang jeg reinstalerer. så mitt spm er hvordan jeg fjerner dette? Endret 19. desember 2005 av staagri Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Prøv å gjøre brukeren om til administrator. Lenke til kommentar
staagri Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2005 Prøv å gjøre brukeren om til administrator. 5303139[/snapback] problemet er ikke at jeg ikke får tilgang, men at filene krever at en spesiell bruker. jeg vil fjerne denne funksjonen. dvs fjerne det som gjør at filene krever at en går inn og tildeler bruker! noen som skjønner?? Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Tips til neste gang, gi rettigheter til *grupper* i stedet for bruker, så kan du legge brukere inn og ut i guppa ved behov. Hvordan var det igjen? Høyreklikk->properties->security->...øøh...advanced? Tror det var sånn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå