ken8 Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Hei, hvor finner jeg de nyeste driverene og BIOS til Netshop 259IEN? Har gått inn på http://www.uniwill.com/downloads/ Men vet ikke hvem av alle de 259XXX modellene som stemmer overens med 259IEN. Takker for svar. Lenke til kommentar
permo Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Hei, hvor finner jeg de nyeste driverene og BIOS til Netshop 259IEN? Har gått inn på http://www.uniwill.com/downloads/ Men vet ikke hvem av alle de 259XXX modellene som stemmer overens med 259IEN. Takker for svar. 5300745[/snapback] Det er 259EN3 Dersom du har fått maskina di ganske nyleg så er det vel berre VGA (NVIDIA) drivaren du kan laste ned som oppdatert. Når det gjeld BIOS oppdatering så finns det ikkje nokon oppdatering endå som ikkje er betaversjon (bør ikkje tukles med; vent til ein ferdig versjon kjem). Har sjølv lasta ned NVIDIA- med dato 01.12.05. Her på forumet vert det skreve at det er berre å laste ned nyaste versjon frå NVIDIA og byte *.inf fila med den du har på versjonen som du brukar på den bærbare. Har ikkje sjølv prøvd dette men det skal vel vere OK. Lykke til! Lenke til kommentar
ken8 Skrevet 16. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2005 Takker for svar, har nå lastet ned alle driverene til 259EN3. Åpnet readme filen til både 259EN3 og 259EI3 og jeg fant ikke noen forskjell i driverene, så det er vel nesten identiske maskiner. BIOS hadde ingen oppdateringer på noen av dem, så det mulig det kun er her det ligger en forskjell. Har bestillt pc'en uten OS, så måtte laste ned alle driverene (hvis ikke de kommer på cd da..pleier vel det) Lenke til kommentar
permo Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Hei; Du får cd- plater med drivere for dvd, chipset, trådløst, grafikk etc.etc. Den drivaren som eg viste til (VGA) er vel den einaste du treng laste ned. Du må huske at ved installasjon av grafikkdrivar så må du velge Intelmodus eller NVIDIAmodus og installere respektiv drivar etter kva mod du startar i. Det er grafikkveljaren i front som avgjer dette; knappen heilt til høgre så er det NVIDIA og til venstre Intel. Du må starte maskinen på nytt med knappen i posisjon for å få det modus du ynskjer. Les om InstantON i manualen. Ein god ide er å laste ned brukarmanual frå downloadsidene til Uniwill. Der finn du det meste. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå