andjoha Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 hadde noen liggenes for en stund siden fra div. hardware-kjøp, men de er jo nå blitt kastet :/ Selger dem disse på steder som binders? elkjøp? clas ohlson? eller finnes det andre ting man kan bruke som det? billige "erstatninger" man vanligvis finner i hjemmet f.eks? Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Bl.a PC Utstyr selger 100pk med sånne poser. Se på denne siden, er både store poser og minneposer der. Lenke til kommentar
andjoha Skrevet 4. september 2002 Forfatter Del Skrevet 4. september 2002 var vel helst ute etter en fysisk butikk som selger dem i litt mindre kvantium.. skal sende avgårde noe iløpet av morgendagen.. noen fler forslag? Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Du får sikkert kjøpt det i hvilken som helst data butikk. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Vel, bor du i Oslo/Bergen/Trondheim/Sandefjord/Tønsberg kan du prøve Komplett sine utsalg. Om Clas Ohlson har vet jeg ikke, vet derimot at de ikke hadde dengang jeg jobbet der. Komplett har uansett også disse posene i sin webshop. Lenke til kommentar
servo Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Jeg ville bare gått inn i en databutikk som også setter sammen datamaskiner. Dem burde ha plenti som dem bare kaster. Tenk på alle de skjermkortene, hovedkort, etc som kommer i antistatisk. Jeg skal vedde 100% at du får så mange du vil rett opp i labben. Lenke til kommentar
andjoha Skrevet 4. september 2002 Forfatter Del Skrevet 4. september 2002 komplett i oslo blir vel litt langt.. men da får jeg stikke innom kk88 imorra for å sjekke.. -tnx :=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå