F(r)iend Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 (endret) jeg har et tråløst nettværk i huset men det bruker å koble seg ut (spessielt når jeg spiller) så kommer d samme lyd såm når man trekker ut noen av USB'n. bare at den igjenntar eg mange ganger.. noen såm vet hva dette kan skyldes?? Endret 16. desember 2005 av F(r)iend Lenke til kommentar
nikrus Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Står pcen din nærme ruteren? Jeg hadde samme problem og bytta over til kabel, det funka mye bedre. Men prøv å sett pcen din og ruteren din nærmere hverandre. Lenke til kommentar
F(r)iend Skrevet 16. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2005 pc'n ligge et stykke fra router'n ja.. det kan godt hende at det e dålig forbindelse.. men har ik prøvd med kabel enda.. Lenke til kommentar
nikrus Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 pc'n ligge et stykke fra router'n ja.. det kan godt hende at det e dålig forbindelse..men har ik prøvd med kabel enda.. 5300639[/snapback] Da burde du prøve med kabel. Jo, jeg kom på en annen ting også, det kan hende det er en feil på ruteren din. Ring til internett leverandøren din og spørr om de kan se noe feil på ruteren. Hvor ofte kobler den ut? Hvis den kobler ut sånn ca. 1 gang hver dag så er det fordi den henter nye ip osv. Med mindre du har fast IP da? Lenke til kommentar
Krezzo Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 du kan også prøve og laste ned nye drivere til kortet ditt. så har du også prøvd det =) Lenke til kommentar
F(r)iend Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 du kan også prøve og laste ned nye drivere til kortet ditt. så har du også prøvd det =) 5388857[/snapback] Har oppdatert driverene flere ganger så det skulle ikke være noe problem.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå