zereal Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Noen som kan gi meg en lettfattelig guide på hvordan jeg skal sikre mitt trådløse nettverk? Har kjøpt meg en SMC trådløs router som jeg kan bruke 64 eller 128 bit WEP kryptering på. Lenke til kommentar
kahorn03 Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 http://www.webhazard.com/html/how_to_set_wep.html Lenke til kommentar
jdmonstad Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Foreslår at du leser guiden som ligger her i forumet. Guiden finner du her. Lenke til kommentar
sengblom89 Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 heisann... joda en enkel og god måte som de fleste vil forstå... skriv inn i internett explorer vinduet ditt: 192.168.0.1 da skal det komme opp en innloggingsboks...Hvis det er første gang du konfigurerer routeren din så skriver du inn "admin" som brukernavn og ingenting under password.. da kommer du inn på config. til routeren.. De fleste routerene bør da ha en wizard du kan følge.. utenom det så anbefaler jeg også deg til å lese guiden i forumet.. lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå