Cuneax Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Jeg har spilt litt på The Venture Co., men jeg syns ikke RP er så utbredt der så det gjør noe. Er det noen som har erfaring med en server der RP er generelt oppegående? Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 På Earthen ring er det mulig og drive med RP. Men du legger ikke så merke til det på en vanlig dag i Ironforge, du må helst til Stormwind eller finne likesinnede og kjøre igang noe med guilden. Vi er jo og hjemmet til The Alliance herald. http://www.theallianceherald.co.uk/ Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Jeg sier bare.... Defias Brotherhood! Lenke til kommentar
zbegra Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Defias tar jo bare helt av på RP, har spillt litt der selv Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 ER er knall. Flott med RP-guild og greier...DØ "Disciples of Archimonde"! Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Argent Dawn er det alltid liv. Gankse enkelt å roleplaye. Whisper meg på Sharonto, Naobee, Filliana eller Anduriél hvis du trenger hjelp Lenke til kommentar
Iver. Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Argent Dawn kan bli veldig anti-RP noen ganger og da, når alle fjortissene løper rundt i IF og yeller " OMFG! its x-mas, lol!" Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Så sinnsykt, ja. Nei, som på de fleste rp-servere nowadays, så må du nok til SW. Det er på en måte blitt "rp-byen", i allefall på Argent Dawn. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Dere har vel ikke det jule opplegget med nisser og juletrær og det der på RP servere? Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Dere har vel ikke det jule opplegget med nisser og juletrær og det der på RP servere? 5304792[/snapback] Jo desverre. og jeg hater det Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 (endret) Ingenting er så malplassert som julenisser og granbar i et MMORPG, som tross alt eksisterer i en HELT annen verden og tidsregning..fatter ikke hvorfor man skal dra inn menneskelige høytider i et spill med orcer og alver og dverger..de har jo døpt den til Feast of the Winter-Veil, men juletrærne og pynten henger jo overalt i byene.. De kunne vel vært LITT mere kreative når de skulle lage sin egen versjon av høytiden enn fargesprakende julelys og granbarkranser. Tåpelig syns jeg. Det skulle jo gjort seg om Frodo og Sam stoppa halvveis til Mordor for å gi hverandre julegaver og feire julaften? Endret 17. desember 2005 av Bitex Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 On-topic: Moonglade > *. Er med i Wrath,genialt guild, og realmet generelt har en god spillerbase. Det eneste forstyrrende elementet er at n00bs fra PvP-servere lager nakne gnomer og drar på suicide-run til Orgrimmar når de andre serverne er nede. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Ingenting er så malplassert som julenisser og granbar i et MMORPG, som tross alt eksisterer i en HELT annen verden og tidsregning..fatter ikke hvorfor man skal dra inn menneskelige høytider i et spill med orcer og alver og dverger..de har jo døpt den til Feast of the Winter-Veil, men juletrærne og pynten henger jo overalt i byene..De kunne vel vært LITT mere kreative når de skulle lage sin egen versjon av høytiden enn fargesprakende julelys og granbarkranser. Tåpelig syns jeg. Det skulle jo gjort seg om Frodo og Sam stoppa halvveis til Mordor for å gi hverandre julegaver og feire julaften? 5304854[/snapback] Ja fy faen.. Det julestyret har tatt helt av. Ogrimar ser ikke ut, hele byen er ødelagt av juletrær, nisser og snømenn som flyr rundt. Mange spillere er mere opptatt av å skaffe seg reinsdyr mount en å gjøre fornuftige ting om dagen. Samme var det da Halloween høytiden ble lagt inn i spillet. Store stygge gresskar i byene og massse annet styr. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Ja fy faen.. Det julestyret har tatt helt av. Ogrimar ser ikke ut, hele byen er ødelagt av juletrær, nisser og snømenn som flyr rundt.Mange spillere er mere opptatt av å skaffe seg reinsdyr mount en å gjøre fornuftige ting om dagen. Samme var det da Halloween høytiden ble lagt inn i spillet. Store stygge gresskar i byene og massse annet styr. Jeg syntes det er koselig med jul. Men jeg gidder ikke kjøpe snøballer og queste etter reinsdyr av den grunn. Men jeg liker å se nissen osv..Spes min lille sønn hoppet av glede da jeg gang på gang måtte forvandle meg til en av nissens hjelpere. Tror jeg gjorde det 50 ganger før han ble lei. Og da hang spillet seg opp også hehe... Men det rart med det. Snø, jul og nisser vekker det gamle viking-blodet i meg. Jeg får et iherdig ønske om å hugge løs på tusser og troll i et snødekket fjelllandskap....Denne følelsen forsvinner ganske fort etter jul:( da hverdagen er temmelig anti-vold:) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 eneste fordel er lette quests med go xp reward Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå