Gå til innhold

Hvilken RP-server er mest RP?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingenting er så malplassert som julenisser og granbar i et MMORPG, som tross alt eksisterer i en HELT annen verden og tidsregning..fatter ikke hvorfor man skal dra inn menneskelige høytider i et spill med orcer og alver og dverger..de har jo døpt den til Feast of the Winter-Veil, men juletrærne og pynten henger jo overalt i byene..

De kunne vel vært LITT mere kreative når de skulle lage sin egen versjon av høytiden enn fargesprakende julelys og granbarkranser.

Tåpelig syns jeg. Det skulle jo gjort seg om Frodo og Sam stoppa halvveis til Mordor for å gi hverandre julegaver og feire julaften?

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Ingenting er så malplassert som julenisser og granbar i et MMORPG, som tross alt eksisterer i en HELT annen verden og tidsregning..fatter ikke hvorfor man skal dra inn menneskelige høytider i et spill med orcer og alver og dverger..de har jo døpt den til Feast of the Winter-Veil, men juletrærne og pynten henger jo overalt i byene..

De kunne vel vært LITT mere kreative når de skulle lage sin egen versjon av høytiden enn fargesprakende julelys og granbarkranser.

Tåpelig syns jeg. Det skulle jo gjort seg om Frodo og Sam stoppa halvveis til Mordor for å gi hverandre julegaver og feire julaften?

5304854[/snapback]

Ja fy faen.. Det julestyret har tatt helt av. Ogrimar ser ikke ut, hele byen er ødelagt av juletrær, nisser og snømenn som flyr rundt.

Mange spillere er mere opptatt av å skaffe seg reinsdyr mount en å gjøre fornuftige ting om dagen.

Samme var det da Halloween høytiden ble lagt inn i spillet. Store stygge gresskar i byene og massse annet styr.

Lenke til kommentar
Ja fy faen.. Det julestyret har tatt helt av. Ogrimar ser ikke ut, hele byen er ødelagt av juletrær, nisser og snømenn som flyr rundt.

Mange spillere er mere opptatt av å skaffe seg reinsdyr mount en å gjøre fornuftige ting om dagen.

Samme var det da Halloween høytiden ble lagt inn i spillet. Store stygge gresskar i byene og massse annet styr.

Jeg syntes det er koselig med jul. Men jeg gidder ikke kjøpe snøballer og queste etter reinsdyr av den grunn. Men jeg liker å se nissen osv..Spes min lille sønn hoppet av glede da jeg gang på gang måtte forvandle meg til en av nissens hjelpere. Tror jeg gjorde det 50 ganger før han ble lei. Og da hang spillet seg opp også hehe...

Men det rart med det. Snø, jul og nisser vekker det gamle viking-blodet i meg. Jeg får et iherdig ønske om å hugge løs på tusser og troll i et snødekket fjelllandskap....Denne følelsen forsvinner ganske fort etter jul:( da hverdagen er temmelig anti-vold:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...