Deadringer Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 heisann, jeg har kjøpt meg hjemmepc hvor wow fulgte med gratis i 14. dager. så da lurer jeg på om jeg kan fortsette å spille med accounten min hvis jeg kjøper fullversonen av spillet, eller om jeg må lage ny account og characters? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Da kan du bare kjøpe deg fullversjonen av wow, og registrere den cd-keyen du får med der i trial kontoen din, og du kan fortsette å spille videre Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Skal også gå å betale for å spille videre på wow sine account sider, i praksis vil du da kjøpe en skikkelig cd-key direkte av dem. Men det kan alltid være en fordel å ha platene så anbefaler å kjøpe selve spillet. Det tu30r6 sier er rett, du skal kunne fortsette trialen accounten etter du har kjøpt spillet. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2005 ok, takker da blir det nok wow orginalt på meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå