meastp Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Hei! Skal jeg montere ram og prosessor før eller etter den er satt ned i kabinettet? Skal jeg legge det oppå den antistatiske posen den kom i da? De skruene som følger med chieftech kabinetter - det er de med "ring" rett under/som sitter på skruehodet du skal bruke på hovedkortet, ikke sant? Man trenger vel ikke noe annet mellom skruehodet og hovedkortet? Takker for svar! mvh, Mats Taraldsvik Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 De fleste setter på sånt før de setter inn hovedkortet. Det er gjerne litt lettere da, særlig CPU vifta. Og da er det best å ha den anti statiske posen under. Angående de skruene er jeg ikke sikker på hva du mener. [Edit: La til no] [ Denne Melding var redigert av: zn00ker på 2002-09-04 20:07 ] Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Somregel er det "innfelte skiver" der skruene går gjennom hovedkortet. Disse ser du som blanke felt der skruene skal gjennom, og da er det ikke nødvendig med noe ekstra. Lenke til kommentar
airguard Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 oiiii ! bruk gullskruene og legg hovedkortet over di og deretter skrur du fast kortet. hehe typisk nybegynner feil og kortslutte alt med og skru kortet rett på plata. fest også cpu,kjøler,minne før du fester det. Lenke til kommentar
meastp Skrevet 4. september 2002 Forfatter Del Skrevet 4. september 2002 Hei! Nå er alt iorden. det vil si nesten. Den sier at cpu-fan isn't running. jeg har fått med meg at det er en feil, at den ikke liker turtallet viften går i, men jeg kommer ikke inn i bios. må jeg installere floppy først? har innstallert MB, CPU, CPU-fan, RAM, GFXkort. Takker for hjelp! mvh, Mats Taraldsvik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå