Cubicle Dude Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Her er min: En kar fra Hedemarken kom inn på bordell, klasket to tusen på disken å sa: Je vil ha den styggeste dama på huset og en porsjon svidde kjøttkaker. Herregud, for den summen kan du få den peneste jenta på huset og en god middag på rastaurant.. Je e itte kåt je har hemlengsel.!! Ciao Lenke til kommentar
philip Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Pappa, åssen kom jeg til verden? Vel, gutten min, mamma og pappa møttest i et chatterom. Pappa dro igang et stevnemøte vie email, og så møttes vi på cyberkafè. Vi sneik oss inn på et avlukke, der mordi lasta ned fra memorysticken til pappa. Så snart pappa var klar for oppgradering viste det seg at ingen av oss hadde brukt brannmur. Siden det var for seint å trykke på sletteknappen dukket det opp et lite virus etter 9 måneder... Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Gratulerer! I morgen tar vi alfabetet. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 We are about to update your brain. (antall tomme linjer slik at man får det neste som står skrevet på samme sted som det forrige. Det var enklere med de gamle Nokiaene da 4 linjer var standard.) Performing search... (...) Searching. (...) Searching.. (...) Searching... (...) Searching. (...) Searching.. (...) Searching... (...) Searching. (...) Searching.. (...) Searching... (...) Sorry, no brain found. (Mye artigere å motta på SMS, da du blar deg side for side nedover og lurer på når "Searching" skal ta slutt. Litt forutsigbar spøk, da.) Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Det er mye ståk med jula. Ståk med baking. Ståk med vasking. Ståk med gaver. Derfor kalles gjerne siste uka før jul for ståkuken.. Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Denne er vel bare "morsom". Men det var den eneste jeg hadde på tlfen nå D ETS IE SATH VIS M ANBL IRP ULTO FT EIR Æ VAS ÅB L IRM ANT R E GTI LÅL ES E Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 :!: nice!!! hvor får dere det fra ? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Pappa, åssen kom jeg til verden? Vel, gutten min, mamma og pappa møttest i et chatterom. Pappa dro igang et stevnemøte vie email, og så møttes vi på cyberkafè. Vi sneik oss inn på et avlukke, der mordi lasta ned fra memorysticken til pappa. Så snart pappa var klar for oppgradering viste det seg at ingen av oss hadde brukt brannmur. Siden det var for seint å trykke på sletteknappen dukket det opp et lite virus etter 9 måneder... 5301598[/snapback] Haha, så bra. Mitt bidrag: Far: Gutten min, snart så kommer storken med en liten bror eller søster til deg. Sønnen: Faen, fatters! Byen er full av fitte, og du knuller fugler! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 :!: nice! hvor får dere det fra ? 5316859[/snapback] Fra mobilen? Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 "Mamma, hvor kommer spebarn fra?" spurte lille Per. "Fra storken, lille venn!" svarte moren. "Det vet jeg, men hvem knuller storken?" Ei gla'kristen jomfru fra Skreia brukte en japp ifra Freia men hinna den sprakk og jappen den knakk et vannvittig klin hele greia There was a young girl named Jill who used a dynamite stick as a thrill they found her vagina in North Carolina and bits of her tits in Brazil Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Dikt av Arne Hjeltnes. Då eg var liten og lite visste eg satt og runka bak bjørkekviste Nu er eg større og bedre veit Eg gjeng i fjoset og tek ei geit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå