krbalto Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Er på jakt etter et skjermkort med Aiw eller ViVo. Kan jeg se på tv med et "ViVo-kort" ? Med Fjernkontroll. AGP Gjerne et vifteløst kort, eller at meget stille kort. Kan noen hjelpe meg? Anbefaler dere AIW-kort? AIW eller et eget tv-kort? Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 16. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2005 (endret) Tror dere denne er brukbar? ATI All-in-Wonder X800VE 256MB GDDR3, AGP8X, DVB-T+PAL/SECAM, FM, Remote Cont. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=316276&cks=PRL Hva betyr 'DVB-T+PAL/SECAM' ? Er litt grønn som dere kanskje skjønner... Har bla en paraboltuner/dreambox som jeg ønsker å koble til.. Regner med at dette kortet vil takle alle nyere spill.. Noen som har andre eller bedre forslag? Endret 16. desember 2005 av krbalto Lenke til kommentar
Corwin Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 med Vivo trenger du en eksternt tv-tuner for å se tv Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Du kan se på tv med et VIVO kort, men det forutsetter at du kobler til utstyr med tuner(Videospiller, Dreambox osv...) da VIVO kort kun har video inngang og ikke tuner som AIW kortene. Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 16. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2005 Har dreambox som har mange tilkoblingsmulighter.. Så da er det egentlig det samme om jeg kjøper et kort med AIW eller Vivo? Fjernkontroll har man jo egentlig bruk for når jeg skal bruke med ekstern tuner, dreambox'en har jo sin egen fjernkontroll. Er det like bra bildekvalitet på AIW og Vivo? Og skal gå for et skjermkort med Aiw/Vivo eller et eget tv-kort? Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 22. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2005 Ingen flere som har forslag til løsninger til min pc? Lenke til kommentar
wiak Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 DVB-T+PAL/SECAM = Digital TV og Vanlig Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2005 Digital Tv?? Vil det si det digitale bakkenettet (som ennå ikke eksisterer) eller "parabol"? Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 26. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2005 Ingen som hadde flere meninger? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Jeg fraråder GeForce 6600GT med VIVO (jeg vet at dere har nevnt Radeon). Jeg har 6600GT og pcen låser seg hver gang jeg velger opptaksdriverene. Jeg har prøvd formatéring og tre ulike drivere. Jeg har også hørt om andre med samme problem. Men jeg er veldig spent på dette digitale bakkenettet som skal kome i Norge. Har noen noe informasjon om det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå