dotdkay Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 Hejsa Jeg er ny på forummet og som i sikkert allerede har gættet er jeg dansker Nå anyway mit spørgsmål er om hvor emget et vapochill støjer? Hvor mange db? HVordan er det ellers at montere et vapochill, er det nemt? eller risikere man nemt at smadre sin cpu? Er der nogle der har været ude for at system er blevet utæt og der derved er dryppet væske ud i computeren? Lenke til kommentar
normal Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 kan noen hente han pr kåte oik fyren til å svare han ? :razz: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 Vapochill har et støynivå på 35dB. Å montere Vapochill er ikke så vanskelig. Tror det er lettere å smadre CPUen med en heatsink fra Thermaltake. Tror ikke du skal være redd for at systemet skal lekke. http://www.vapochill.com btw du er en heldig jævel som bor i danmark :smile: Lenke til kommentar
dotdkay Skrevet 2. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2001 Takker for svaret, jeg forstod desværre ikke normals indlæg Hvor meget koster et vapochill i norge? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 Har sett Vapochill ned til 6300NOK her, faktisk et av produktene som ikke er så mye billigere i Danmark? :wink: [ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2001-12-02 20:06 ] Lenke til kommentar
dotdkay Skrevet 2. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2001 Priserne i danmark er 5800 kr, så det er det samme cirka. Men jeg er meget intresseret i at købe et brugt Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 Det er godt og vel at Vapochill kjøler ned såpass mye som den gjør, men alas.. Den burker 3 min hver eneste gang du slår på maskinen, for først å kjøle ned elementene.. Dette blir litt trøttende i lengden Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 Til signaturen "normal": Kan det være så vanskelig å avholde seg fra drittprat i forumet da? ""hente han pr-kåte fra oik"" osv. Heeelt unødvendig, etter min oppfatning! Sikkert "morsomt" for enkelte i din aldersgruppe(?), men den stakkars dansken forsto jo ikke en tøddel!! Men du er ikke alene i så måte. Har sett nok av tilsvarende våsete innlegg omtrent på barnehagenivå, noe man strengt tatt godt kan klare seg uten! Jeg gjetter på at de som driver disse sidene, er interessert i å skape et noenlunde seriøst forum for datainteresserte, ung som "gammel". Kutt ut sånt vissvas, for derfor å heve nivået på innholdet på disse sidene!! Kødde kan man heller gjøre med kompiser andre steder enn her.. Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 Til signaturen "Skrue": Kunne ikke sagt det bedre selv! De ordene var som tatt ut av min munn. Lenke til kommentar
Novec Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Skrue: Det er fint å se at vi har seriøse forumbrukere som kan holde litt orden når jeg ikke har mulighet sjøl. Som du sier ser vi helst at innleggene holdes på et seriøst nivå. Vi anla dette forumet for å være til hjelp og informasjon for våre lesere, ikke en gapestokk. Lenke til kommentar
dotdkay Skrevet 3. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2001 Hvad var det normal mente med sit indlæg har stadigvæk ikke forstået det :sad: Nogle der kan anbefale mig et sted jeg kan kigge efter brugte vapochill systemmer? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Quote: On 2001-12-03 07:18, dotdkay skrev:Hvad var det normal mente med sit indlæg har stadigvæk ikke forstået det :sad:Nogle der kan anbefale mig et sted jeg kan kigge efter brugte vapochill systemmer? http://www.qxl.com - http://www.ebay.com - bruktmarked.hardware.no Vet ikke om noen danske brugtmarkeder, men QXL har en dansk side http://www.qxl.dk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå