Gå til innhold

Vapochill

Anbefalte innlegg

Hejsa

Jeg er ny på forummet og som i sikkert allerede har gættet er jeg dansker :grin:

Nå anyway mit spørgsmål er om hvor emget et vapochill støjer?

Hvor mange db?

HVordan er det ellers at montere et vapochill, er det nemt? eller risikere man nemt at smadre sin cpu?

Er der nogle der har været ude for at system er blevet utæt og der derved er dryppet væske ud i computeren?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til signaturen "normal":

Kan det være så vanskelig å avholde seg fra drittprat i forumet da? ""hente han pr-kåte fra oik"" osv. Heeelt unødvendig, etter min oppfatning!

Sikkert "morsomt" for enkelte i din aldersgruppe(?), men den stakkars dansken forsto jo ikke en tøddel!! Men du er ikke alene i så måte. Har sett nok av tilsvarende våsete innlegg omtrent på barnehagenivå, noe man strengt tatt godt kan klare seg uten! Jeg gjetter på at de som driver disse sidene, er interessert i å skape et noenlunde seriøst forum for datainteresserte, ung som "gammel".

Kutt ut sånt vissvas, for derfor å heve nivået på innholdet på disse sidene!! Kødde kan man heller gjøre med kompiser andre steder enn her..

Lenke til kommentar

Skrue:

Det er fint å se at vi har seriøse forumbrukere som kan holde litt orden når jeg ikke har mulighet sjøl. Som du sier ser vi helst at innleggene holdes på et seriøst nivå. Vi anla dette forumet for å være til hjelp og informasjon for våre lesere, ikke en gapestokk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...