jacoweb Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 (endret) Det her er kanskje litt rart spørsmål. Kunne helt sikkert målt selv, men spør her for å være helt sikker. Har tenkt å kjøpe den 3x120mm radiatoren fra microplex. http://www.microplex.no/product.aspx?pid=CTRAD3x120&mcat= Har ett TT armor kabinett. Jeg har tenkt å plassere denne i bunn av kabinettet. Hva tror dere om det? Idag har jeg 2stk 120mm radiatorer. En i top, og en i front. Skal fortsatt bruke de. Trenger en større og krafigere for jeg skal kjøle chipsettet. jeg driver med en del god overklokking! http://jacoweb.org/images/Kabinett/01.JPG Sånn ser det ut ! Endret 16. desember 2005 av jacoweb Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Bytt ut den 1X120 i front med en 2*120. Skal du ha in en 3*120 så må du med all sannsynelighet modde en del. Lenke til kommentar
jacoweb Skrevet 16. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2005 Det der var faktisk ikke så dumt. Men problemet ligger der at jeg vet ikke hvor jeg kan plassere den singel radiatoren da. Jeg kan ikke ha den bak, pga da går den neden til skjermkortet Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Plaser den ved den 120mm bak, på utsiden av kabinettet. Og så borrer du 2 hull til slanger. Lenke til kommentar
jacoweb Skrevet 16. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2005 Der ga du meg en super ide! Det er hull bak i kabinettet. Som jeg kan ta inn slangene fra. Det skal jeg jaggu til meg gjøre Takk for at du sa det. Det har jeg ikke tenkt på hehe Lenke til kommentar
jacoweb Skrevet 16. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2005 Men hvordan gjør jeg det. Jeg må vel ha vifta på baksiden da? på radiatoren? For at den skal ta kaldt luft uten fra mot radiatoren? Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Radiatoren må for all del ta kald luft utenifra og ikke innenifra kabinettet. Har ikke ekstremt mye og si men litt her og litt der vet du Og så må du passe på at vifta suger luften igjennom radioatoren men det visste du sikkert. Foresten hva slags pumpe har du? Lenke til kommentar
jacoweb Skrevet 16. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2005 Jepp, det viste jeg se Jeg har Mist AC41100. http://www.microplex.no/product.aspx?pid=AC41020MI Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Det er en relativt svak pumpe og jeg tror det vil bremse kjøle egenskapene på vannkjølingen din, med 3 Radiatorer. Men jeg er ikke helt sikker så det hadde nokk verdt lurt og spørre Skrue eller Snekkern. Husk det er ganske lange rør inni en sånn Radiator. Så med 3 radiatorer blir den rør lengden veldig lang. Lenke til kommentar
jacoweb Skrevet 17. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2005 Nei, den er nok ikke så svak som man skal ha det til. Er en annen fyr her på forumet med samme pumpe som kjører akkurat det samme som jeg skal. Det skal nok gå fint Lenke til kommentar
haakie Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Litt ot, men hvilke slanger er det? så ut som de var cromma Hvor kjøpte du de? de var sykt råe! Lenke til kommentar
jacoweb Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2005 Hehe, det er nok bare bildet. De er ikke kromma. Er de jeg fikk med settet det. Kjøpte det på microplex. 10mm slanger! Lenke til kommentar
haakie Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Oki.. samme som mine da, men de så sykt cromma ut på bilde, det må du vel være enig i? Lenke til kommentar
jacoweb Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2005 Oki.. samme som mine da, men de så sykt cromma ut på bilde, det må du vel være enig i? 5307104[/snapback] aha! Ja, når jeg først så etter så skal jeg si meg selv enig hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå