taleg Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 (endret) Vet ikke helt om denne er plassert på rett sted, hvis ikke så får en moderator flytte tråden. Sitter her og har nå i 2 dager prøvd å komme in på anbefalinger, men alt jeg får opp er en pen ramme, med ingen innhold ! Er siden under oppussing, eller er det noe annet som foregår ? Endret 16. desember 2005 av taleg Lenke til kommentar
persistent Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Rimelig tomt hos meg også ja. Lenke til kommentar
pej Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Jeg får den opp uten problemer. Dobbeltsjekk dine lokale innstillinger, tøm cache og prøv på nytt. Lenke til kommentar
persistent Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Ganske pussig, for nå funker den greit hos meg og jeg har vært pålogget i hele dag, ikke tømt cache eller noe, virket bare plutselig igjen Lenke til kommentar
taleg Skrevet 16. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2005 Funker hos meg og nå.. og jeg her ikke gjort noe som helst med pc'n... når jeg sjekket tidligere i dag.. ingenting, men nå alt på plass.. pussig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå