kontratenor Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 (endret) Hei! Jeg og 4 andre studenter har laget en film som heter Operation Autumn Leaves. Dette er en eksamensoppgave som vi leverte inn i høst. Jeg ønsker ikke å nevne hva slags karakter vi fikk på denne filmen enda, men ønsker først noen tilbakemeldinger, så får vi se Filmen finner du her Filen er ca 40 Mb stor og i Divx-format. Endret 6. januar 2006 av kontratenor Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Klarer ikkje å koble meg på serveren. Lenke til kommentar
kontratenor Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2005 Klarer ikkje å koble meg på serveren. 5309090[/snapback] Det stemmer... Beklager... men serveren filmen ligger på har vært nede nå i mange dager. Jeg forsøker å gjøre noe med det... men inntil videre er filmen utilgjengelig.. Beklager det. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Jeg fikk lastet den ned. Jeg skal komme med detaljert kritikk, ris og ros etter juleferien, siden jeg er bortreist akkurat nå. Men det jeg kan si inntil videre, er at det er bra jobba med å få med såpass antall folk, en del ålreite vinkel- og utsnittsteknikker, noe overdrevent skuespill og en forholdsvis underholdende historie. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Funker ikke enda heller....... http://www.hakestad.com/ funker ikke heller... vil se vil vil se vil se vil se vil se... Lenke til kommentar
kontratenor Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 Heisann. Har hatt problemer med hosten en god stund... men nå er serveren oppe igjen, og filmen er tilgjengelig for nedlasting. Ønsker konstruktiv kritikk Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Bra film! Kanskje litt mykje radiokommandoar, det ødela litt av stealthstemninga som dykk laga. Når dykk gjekk inn i huset, så var det kanskje filma litt feil. Dykk burde ha filma meir av dei som gjekk inn sin synsvinkel, i staden for å filme innanfrå huset når dei gjekk inn. Evt filme fra ein stad som viser at folka snik seg inn i huset. Likte ikkje heilt scena når "professoren" sine hender vart tatt bak på nakken av gisseltakaren, og gisseltakaren lata som at han skulle skyte han. Denne scena kunne evt blitt tatt på ein annan måte, evt filma litt frå sida. Slutten var svært god! Altså den scena der vi ser at det heile var eit spel. Lenke til kommentar
kontratenor Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 Når det gjelder scenen hvor de inntar huset, så hadde vi filmet en sekvens hvor de beveger seg inn. Men vi klarte på en eller annen måte å få en feileksponering... så vi måtte klippe bort denne scenen... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Syns det var uproblematisk at vinkelen når de gikk inn var fra innsiden av huset. Det skapte forventninger til hva som skulle skje, noe som er positivt. Lenke til kommentar
kontratenor Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 Jeg kan jo si nå at vi fikk karakteren A på denne filmen. Kan man være stort mer fornøyd enn det ? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Stilig film, ingen tvil om det. Kommer dere med noe mer? Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 litt of-topic. men bruk bare Google video jeg bruker det. veldig bra. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) Syns video google gir for dårlig kvalitet. Det må finnes bedre løsninger. Endret 26. mai 2006 av cun Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 filelodge og e-snips funker fint. Går vel sikkert å bruke putfile også. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Vær mer kritiske til hvor i bevegelsen klippet starter. Dette er gjennomgangtema gjennom hele filmen. Men et eks kan være: Seeren trenger ikke se soldaten ta kikkerten opp av vesken. Bare at han tar den til øyet. Veldig bra! Fortsett med filmingen. Bra dramaturgi. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) *Laster ned nå* Kritikk kommer senere. EDIT; Kritikk: Altså, filmen var helt grei, med ok handling, og en grei gjennomførelse, men det er en film den minner meg om. Ganske gammel, men husker ikke navnet på den akkurat nå. Endret 8. juni 2006 av Alexanderhagen Lenke til kommentar
Jola Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Hei. Først, fin film. Jeg likte mye av det jeg så, men noe ar ikke så bra også. Noen litt kjedelige utsnitt. Og mange av klippene er altfor lange. For å skape den actionfølelsen dere ønsker bør dere ha mer virrende kamera, kort lukkertid (Hvis det er mulig) og hvertfall kortere klipp. Jeg ville hvertfall hatt en mer ustø kameraføring under klippet der han ene helten ble skutt. Videre syns jeg klippet der de løp forbi kamera, der du bare så beina var litt unødvendig. Tettere utsnitt og kunn ett par støvler hadde gjort seg. Men en veldig ryddig og underholdende film. God sammenheng i det hele. Lykke til videre. Jola Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå