nyland Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Har hatt tele2 i over 2 år og har vært veldig fornøyd med kvalitet. I slutten av november begynte min 2000/300 linje å virke sein. Tok noen målinger med itavisen og dinside speedometerne og fikk bekreftet mine misstanker. Hastigheten ble målt ned til 800/300 og varierte kraftig på download. Ringte support og beskrev problemet. Etter noen innledende "kontrollspørsmål" fra kundebehandler; "Har du sjekket virus/spyware osv" la han inn en feilmelding i systemet sitt Etter 48 timer fikk jeg SMS hvor de sa at linja var satt under overvåkning for å spore feilen. Samtidig ble jeg anmodet om å belaste linjen mest mulig Etter 14 dager kommer det ny SMS hvor de forklarer at feilen er fikset. Ny kontroll med TPTEST, itavisens og dinside's speedometre viser stabile hastigheter på 2000/300 igjen, uansett på hvilket tidspunkt på døgnet man måler Et kort samtale til support forklarer hva som har skjedd. P.g.a nye kunder var sentralen "min" maks belastet og når mange brukte nettet samtidig gikk hastigheten ned. De hadde derfor opgradert utstyret sitt slik at det nå var dimensjonert også for eventuelle hastighetsøkninger i fremtiden Konklusjon: Lenke til kommentar
HKS Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Kan uten problemer still meg bak denne! Hjemme har vi Tele2 på fasttelefon (ISDN) og Tele2 ADSL 3Mb og de få gangene det har vært problemer med noe så har det blitt fikset kjapt, og Tele2 kundeservice har gitt meget god service. Hele familien har også Tele2 på mobilen... Lenke til kommentar
persistent Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Helt enig, har Tele2 4mb linje og Ip-telefoni. Har måttet be om hjelp et par ganger og det har fungert kjempebra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå